3 BÖLÜM

67 18 32
                                    









Evvetttt ballarimmm,nasilsinizzzz beni sorarsanız iyi gibiyim.AMA BALLARİM BENİ MUTLU ETMENİN BİR DİĞER YOLU.YORUM YAPİP,OY VERİP,VE TAKİP ETMENİZ.

YAP

YAP YORUM BEN ARKANDAYİM

VER

VER OY BEN ARKANDAYİM

ET

ET TAKİP BEN ARKANDAYİM

evet beni mutlu etmenin yolları bu kadarrrr öpüldünüzz,yenildinizz,sevildinizzz,🥰🥰🥰🤍🤍

evet beni mutlu etmenin yolları bu kadarrrr öpüldünüzz,yenildinizz,sevildinizzz,🥰🥰🥰🤍🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...........

Evet evet tam olarak buraya gelen,dev cüsseli, Üstünde Beyaz kısa kollusu altında siyah bir kot vardı,ve üstündeki deri ceketle buraya doğru gelen o vardı.Başını etrafta gezdirirken göz göze geldik,bana bakarak buraya doğru yürümeye başladı.Sorgulayan gözlerle ona baktım,tam önümde durup konuştu.

Sorguluyan gözlerime karşılık."Pansumana gelin demiştiniz hemşire hanım."dedi düz ses tonuyla,tabi ya kızım sen adama dememişmiydin pansuman gel diye ama,gerek yok demişti neyse.

"Haa evet buyrun aklımdan çıkmış."deyip pansuman odasına doğru yönlendirdim.Odaya geldiğimizde içeri girip,oturması için elimi uzattım.

"Siz oturun bende pansuman malzemelerini ayarlıyayım."dedim ve arkamı dönüp gerekli malzemeleri çıkardım,eldiveni takarken hışırtılı sesler duyuyordum.Galiba üstündeki deri ceketi çıkarıyordu yarasına bakmam için,arkamı döndüm geniş pazuları ve esmer kaslı kollarıyla karşılaştım.Boğazımı temizleyip ona doğru yürümeye başladım.İçimden de kendime sövmeye ihmal etmedim,Allah seni kahretmeye kızım dondun kaldın adamın karşısında ayıp ayıp,ama napabilirim güzel ada- ne diyorum be ben.

İlerledim ve yanında durdum,gine o hoş koku burnuma geldi.Çaktırmadan derin bir nefes aldık tabi,bir yandan yarasına odaklanmaya çalışıyordum.Kanamıştı ve zorlamıştı belli ki,istemsizce yüzümü buruşturup işime devam ettim.

Kafamı kaldırıp ona baktım ve göz göze gelmemiz bir oldu.Hemen bakışlarını kaçırıp boğazını temizledi.

"Yaranız biraz mikrop kapmış,sargınız da yoktu zaten ondan kaynaklı olabilir.Sarıcam ve 3-5 gün su değdirmemeye çalışın lütfen."dedim

"Çalışırım sağolun."dedi her zamanki sert ve düz ses tonuyla.

"Ne demek rica ederim."dedim işim bitmişti,hemen malzemeleri kaldırıp arkamı döndüm.Eldivenlerimi çöpe attım ve kapıya doğru ilerledim.

"Buyrun geçin."dedim Kafamı ona kaldırıp hafif bir tebessümlen,gözleri bir kaç saniye yüzümde dolaşıp kafasını salladı,ve kapıdan çıktı.

İZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin