Κεφαλαίο 4

58 2 6
                                    

Κατερίνα: Άννα μείνε μακριά από τον Δημήτρη αλλιώς θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα. Ο Δημήτρης μου αρέσει εδώ και καιρό και εσύ μου τον πήρες. Άννα: Άκου κοπέλα μου ο Δημήτρης είναι δικός μου πλέον και δεν θα μου τον πάρεις ότι και αν κάνεις. Κατερίνα:Έτσι τώρα θα δεις. Τότε βγαίνουν στο προαύλιο ο Δημήτρης, ο Σταύρος ,η Αγγελική γιατί τελειώσαν το μάθημα τους και βλέπουν την Άννα και την Κατερίνα να τσακώνονται άσχημα. Πάνε και τις χωριζουν και Ο Δημήτρης παίρνει την Άννα λίγο παραπέρα και την ρωτάει, Άννα τι ήταν αυτό;.Άννα: Συγνώμη αλλά δεν κρατήθηκα, έχει εμμονή μαζί σου και θέλει να σε πάρει από εμένα. Της έδωσα και κατάλαβε ότι είσαι μόνο δικός μου. Δημήτρης: Εντάξει αλλά δεν έπρεπε να τσακωθείτε τόσο έντονα. Την ίδια ώρα ο Σταύρος λέει στην Κατερίνα, Κατερίνα μείνε μακριά από τον Δημήτρη, δεν σε θέλει, είναι ερωτευμένος με την Άννα. Κατερίνα: Δεν με ενδιαφέρει ,αγαπάω τον Δημήτρη και θα κάνω τα πάντα για τον έχω.Το ίδιο βράδυ ο Δημήτρης και η Άννα βγαίνουν για ένα ποτό και μετά από λίγη ώρα η Άννα λέει στον Δημήτρη, Δημήτρη σε θέλω, θέλω να μου κάνεις έρωτα, το ξέρω ότι είναι νωρίς γιατί δεν γνωριζόμαστε καλά αλλά δεν κρατιέμαι. Έτσι φεύγουν και πάνε στο σπίτι της Άννας. Δημήτρης: Άννα δεν είναι νωρίς ακόμα για να έρθω στο σπίτι σου; Άννα: Μην αγχώνεσαι η οικογένεια μου κοιμάται τέτοια ώρα. Μπαίνουν μέσα και κατευθυνονται στο δωμάτιο της Άννας, Μπαίνουν στο δωμάτιο κλειδώνουν την πόρτα και αρχίζουν να βγάζουν ο ένας τα ρούχα του άλλου και να φιλιούνται παθιασμένα. Άννα: Δημήτρη κάνε μου έρωτα, θέλω να σε νιώσω πάνω μου .Δημήτρης: Εντάξει μωρό μου ,θα σε κάνω να φωνάζεις το όνομα μου όλο το βράδυ. Έτσι η Άννα και ο Δημήτρης κάνουν έρωτα για πρώτη φορά και μετά κοιμούνται αγκαλιά όλο το βράδυ. Τι θα δούμε στην συνέχεια;.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Where stories live. Discover now