Κεφάλαιο 26

50 2 2
                                    

Ο Δημήτρης κλείνει το τηλέφωνο και έχει σκοτεινιάσει. Άννα: Αγάπη μου τι έπαθες, είπα κάτι που δεν έπρεπε; ,Δημήτρης: Όχι αγάπη μου δεν έκανες κάτι εσύ, εσύ είσαι τέλεια. Ειρήνη: Μήπως αγόρι μου δεν σου αρέσει το φαΐ, Δημήτρης: Όχι το φαΐ είναι τέλειο απλώς με πήρε η αδερφή μου τηλέφωνο και έχει βάλει τα κλάματα γιατί ο Πατέρας μου και ο αδελφός μου τσακώνονται. Άννα: Μωρό μου πρέπει να φύγεις, Δημήτρης: Όχι τώρα θα το τακτοποιήσω το θέμα αλλά το βράδυ δεν θα κοιμηθούμε μαζί, θα πάω να ηρεμήσω την αδελφή μου.  Κοσμάς: Μυρτώ έναν άντρα σαν τον Δημήτρη να βρεις στο μέλλον,Μυρτώ: Εντάξει μπαμπά μου .Τότε ο Δημήτρης παίρνει τηλέφωνο τον παππού του, παππού  στείλε δύο δικούς σου στο σπίτι μου ,θα σου στείλω σε μήνυμα τον λόγο. Και υπόσχομαι ότι θα πείσω τον πατέρα μου να βγεις από εκεί που είσαι και να επιστρέψεις στην οικογένεια μας . Την ίδια ώρα στο πατρικό του Δημήτρη έρχεται η αστυνομία και Συλλαμβάνει τον Μάρκο. Η Δάφνη παίρνει τον Δημήτρη ξανά τηλέφωνο, Δημήτρη μου Εντάξει έφυγε αυτός ο άνθρωπος με το όπλο τον έπιασε η αστυνομία. Θα έρθεις; ,Δημήτρης: Θα έρθω αργότερα γιατί έχω μια δουλειά αγάπη μου, Δάφνη: Εντάξει και κλείνουν το τηλέφωνο. Άννα: Αγάπη μου ολα Εντάξει στο σπίτι σου ; ,Δημήτρης: όλα τακτοποιηθηκαν ευχαριστώ που ενδιαφέρεσαι. Άννα: Είναι δυνατόν να μην ενδιαφέρομαι για την οικογένεια του άντρα μου; Αύριο όμως θα κοιμηθούμε μαζί στο σπίτι μας ; πάμε τώρα στο δωμάτιο μου να κάτσουμε λίγο αγκαλιά μέχρι να φύγεις; ,Δημήτρης: Πάμε. Μπαίνουν στο δωμάτιο της Άννας και κλειδώνουν την Πόρτα. Άννα: Αυτό που σου είπα πριν ,κάνε μου ένα παιδί το εννοούσα, θέλω να κάνουμε παιδί, μωρό μου σε θέλω κάνε μου έρωτα. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κάνουν έρωτα μέχρι την ώρα που είναι να φύγει ο Δημήτρης για να πάει στην αδερφή του.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Where stories live. Discover now