Κεφαλαίο 18

41 2 5
                                    

Στο Στρατόπεδο τώρα ο Δημήτρης και οι υπόλοιποι στρατιώτες ετοιμάζονται για την επιχείρηση και ενώ ο Δημήτρης ετοιμάζεται έρχεται ένας στρατιώτης και του δίνει ένα φάκελο που είναι για εκείνον. Ο Δημήτρης μόλις τον ανοίγει παθαίνει σοκ ,βλέπει σε φωτογραφίες τον Μάρκο και την Άννα να φιλιούνται στην σχολή. Έτσι ο Δημήτρης στεναχωριέται και πάει στην αποστολή με το μυαλό του να είναι στην απιστία της Άννας. Η επιχείρηση ξεκινάει και ενώ όλα πάνε καλά ο Δημήτρης και οι υπόλοιποι στρατιώτες εγκλωβιζοντε και τους περικυκλωνουν οι έμποροι ναρκωτικών.  Ο Δημήτρης όμως κάνει μια γενναία κίνηση πετάει όλες τις χειροβομβίδες κροτου λάμψης και δημιουργείται έντονο  φως και λέει στους άλλους στρατιώτες φύγετε θα τους καθυστέρησω. Οι στρατιώτες φεύγουν και μένει μόνος του ο Δημήτρης ο οποίος τραυματιζεται δίπλα από την καρδιά. Την ίδια ώρα ο Γεράσιμος ενημερώνει τον Αντρέα ότι ο Μάρκος έβαλε να κόψουν την αναβολή του Δημήτρη γιατί έχει εμμονή με την Άννα ενώ στην επιχείρηση οι στρατιώτες επιστρέφουν  με περισσότερες δυνάμεις πιάνουν τους εμπόρους ναρκωτικών και μεταφέρουν γρήγορα τον Δημήτρη στο νοσοκομείο,ενώ ο Γεράσιμος λέει στον Αντρέα ότι θα φροντίσει ο Δημήτρης να επιστρέψει γρήγορα από τον Στράτο και να συνεχίσει τις σπουδές του. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο που θα δούμε την Αντίδραση της Άννας όταν μάθει ότι ο Δημήτρης της έφαγε σφαίρα δίπλα στην καρδιά  και ότι κινδυνεύει να πεθάνει.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Where stories live. Discover now