Η Άννα και ο Δημήτρης πάνε εκεί στο μέρος που η Άννα του έχει ετοιμάσει η Άννα την έκπληξη. Όταν φτάνουν ο Δημήτρης παθαίνει σοκ γιατί η έκπληξη είναι στο δημαρχείο και εκεί είναι και ο Σταύρος, ο Αντρέας και η Αγγελική. Δημήτρης: Άννα τι είναι όλο αυτό θες να παντρευτούμε; και εγώ θέλω αλλά μήπως είναι λίγο νωρίς, φοιτητές είμαστε ακόμα. Άννα: Όχι αγάπη μου δεν είναι νωρίς θέλω να παντρευτούμε πρώτον γιατί είμαι ερωτευμένη μαζί σου, δεύτερον είσαι το άλλο μου μισό και τρίτον θέλω να πηγαίνουμε μαζί στην σχολή ως ζευγάρι και να δώσουμε στην Κατερίνα και στον Μάρκο να καταλάβουν ότι ανήκουμε ο ένας στον άλλον. Δημήτρης: Εντάξει αγάπη μου ,έχεις δίκιο, δέχομαι να παντρευτούμε. Έτσι μπαίνουν στο Δημαρχείο και ξεκινάει ο γάμος τους . Ο Δημήτρης και η Άννα υπόσχονται αιώνια αγάπη ο ένας στον άλλον και ο Δήμαρχος τους ονομάζει ανδρόγυνο. Οι φίλοι τους τους δίνουν Συνγχαρητήρια και φεύγουν και πάνε στο μάθημα τους . Έτσι μένουν μόνοι τους ο Δημήτρης και η Άννα. Δημήτρης: Κυρία Μαρκέτου θα σας πάω στην σχολή και εγώ θα πάω σε μια δουλειά που έχω και θα έρθω μετά. Άννα: Εντάξει άντρα μου ,η βέρα μου πάει πολύ όπως και το κυρία Μαρκέτου και το βράδυ θα έρθεις να μείνεις μαζί μου στο πατρικό μου, θα κοιμηθούμε μαζί στο κρεβάτι μου ,στο δωμάτιο μου και δεν ακούω κουβέντα, έχω δικαίωμα να κοιμάμαι με τον Άντρα μου. Δημήτρης: Ότι πείτε κυρία Μαρκέτου και ανταλλαζουν το πρώτο τους φιλί ως παντρεμένο ζευγάρι πλέον. Ο Δημήτρης πάει στην σχολή την Άννα και φεύγει και πάει στις φυλακές Πειραιά. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε το τι δουλειά έχει ο Δημήτρης στις φυλακές Πειραιά αλλά και την αντίδραση της Κατερίνας και του Μάρκου μόλις δουν την βέρα στο δάκτυλο της Άννας και ότι παντρεύτηκε με τον Δημήτρη της.