Παιδιά: Δημήτρη άνοιξε μας εμείς είμαστε οι φίλοι σου. Ο Δημήτρης τους ανοίγει, τι θέλετε; . Δημήτρη ντύσου και έλα μαζί μας να πάμε να πιούμε ένα ποτό, θα σου κάνει καλό. Δημήτρης:Εντάξει θα έρθω αλλά μην πάρετε και την Άννα. Όχι δεν θα την πάρουμε. Έτσι ο Δημήτρης ετοιμάζεται και φεύγουν για να πάνε εκεί που τους είπε η Άννα να φέρουν τον Δημήτρη χωρίς να το ξέρει ο ίδιος. Όταν είναι κοντά στο σημείο που είναι η Άννα, ο Σταύρος, η Αγγελική και ο Αντρέας κλείνουν τα μάτια του Δημήτρη με ένα μαντήλι και του λένε να μην φέρει καμία αντίρρηση. Δημήτρης:Γιατί μου κλείνετε τσ μάτια τι ετοιμάζεται; . Όταν φτάνουν εκεί που είναι η Άννα του βγάζουν το μαντήλι και του λένε, δεν ετοιμάζουμε εμείς αλλά η Άννα ετοίμασε κάτι για εσάς. Δημήτρης: Τι σας είπα με την Άννα χωρισαμε με απάτησε. Άννα: Δημήτρη μου δεν σε απάτησα, μόνο εσένα αγαπάω, δεν φταίω εγώ που ο συμφοιτητης μου ο Μάρκος δεν καταλαβαίνει ότι είμαι μαζί σου. Έτσι τα παιδιά φεύγουν και μένουν μόνοι τους η Άννα και ο Δημήτρης. Άννα:Δημήτρη σε θέλω άσε με να σε κάνω δικό μου. Πριν προλάβει να απαντήσει ο Δημήτρης η Άννα του ορμάει και άρχιζει να τον φιλάει παθιασμένα και να του βγάζει τα ρούχα. Το ίδιο κάνει και ο Δημήτρης στην Άννα του .Δημήτρης: Συγνώμη αγάπη μου απλώς ζήλεψα, Άννα: Δεν πειράζει αγάπη μου, άστα αυτά τώρα και κάνε μου έρωτα. Όλο το βράδυ ο Δημήτρης και η Άννα κάνανε έρωτα σε μια ερημική παραλία και αφού τελείωσαν ντύθηκαν και πήγανε στο σπίτι της Άννας για δεύτερο γύρο. Το επόμενο πρωί η Άννα ξυπνάει πρώτη και λέει στον Δημήτρη, Δημήτρη μου έχω μια ιδέα θες να νοικιάσουμε ένα σπίτι και να μείνουμε μαζί ; , Δημήτρης: Συμφωνώ αγάπη μου, ντύσου τώρα να πάμε στην σχολή. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα πήγαν στην σχολή χεράκι-χεράκι για να δείξουν και στην Κατερίνα και στον Μάρκο ότι είναι αχώριστοι. Όμως ο Μάρκος δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη.