Κεφαλαίο 23

37 1 0
                                    

Στο εστιατόριο, Άννα: Δημήτρη μου δεν θέλω να ζηλέψεις αλλά στο μπαρ κάθεται ένας πρώην μου από το Λύκειο ο Περικλής, νομίζω ότι με είδε, έρχεται εδώ, μην ζηλέψεις σε παρακαλώ, αν μου την πέσει θα τον βάλω στην θέση του αμέσως, εσύ είσαι ο Άντρας μου και είμαι μόνο δική σου ,έχω μάτια μόνο για εσένα. Δημήτρης: Εντάξει μωρό μου ,σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Πραγματι έρχεται ο Περικλής στο τραπέζι τους. Περικλής: Άννα Ροδίτη εσύ είσαι, έχεις γίνει μια κούκλα, ο κύριος φίλος σου είναι; ,Άννα: Δεν λέγομαι πια Ροδίτη αλλά Μαρκέτου, είμαι η Άννα Μαρκέτου με δόξα και τιμή και ο Κύριος από εδώ είναι ο Άντρας μου ο Δημήτρης Μαρκέτος και έχω μάτια μόνο για εκείνον, με κάνει πάρα πολύ ευτυχισμένη. Περικλής: Μάλιστα ,θυμάμαι και εμείς λέγαμε να παντρευτούμε. Ο Δημήτρης εντωμεταξύ είναι έξαλλος με τον Περικλή αλλά έχει εμπιστοσύνη στην γυναίκα του .Άννα: Περικλή σε παρακαλώ σταματά το αυτό που κάνεις, μου την πέφτεις μπροστά στον άντρα μου. Περικλής: Ε και δεν κάνω κάτι κακό, Άννα: Λοιπόν Περικλή ,δεν έχω μάτια για άλλον πέρα από του Δημήτρη, είμαι ερωτευμένη μαζί του και θα γεράσω στο πλάι του ,είναι ο Άντρας μου. Περικλής: Φοιτητές δεν είστε ακόμα, μεγάλες κουβέντες δεν λες  κυρία Ροδίτη; ,Άννα: Σου είπα δεν λέγομαι πια Ροδίτη αλλά Μαρκέτου και όχι δεν είναι νωρίς, τον Δημήτρη τον ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που τον είδα . Είναι το άλλο μου μισό και σε παρακαλώ άσε μας ήσυχους, φέρνεις σε δύσκολη θέση τον Δημήτρη μου. Ο Περικλής απτόητος χαιδεψε το μάγουλο της Άννας ενώ ο Δημήτρης ήταν έτοιμος να του ορμηξει αλλά η Άννα τον έβαλε στην θέση του. Άννα: Κάτω τα κουλά σου από πάνω μου ,είμαι παντρεμένη ,Περικλής: Σιγά να χωρίσεις. Άννα: Θα χωρίσω για να είμαι μαζί σου,ποτέ είμαι ερωτευμένη με τον άντρα μου και θα είμαι μέχρι το τέλος της ζωής μου ,το μόνο χέρι που δέχομαι να με ακουμπάει είναι τα χέρια του Δημήτρη μου . Και αν με ξανά ακουμπήσεις θα σε καταγγείλω για σεξουαλικη παρενόχληση . Ο Περικλής πάει να της χαιδεψει τα μαλια της αλλά ευτυχώς είδε το όλο συμβάν ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, έπιασε τον Περικλή από τον γιακά και πριν τον πετάξει απέξω από το μαγαζί, σηκώθηκε ο Δημήτρης και του είπε, άκου Περικλή αν ξανά πλησιάσεις την γυναίκα μου θα σε βρουν σε χαντάκι, πίστεψε ξέρω ανθρώπους που μπορούν να σου κάνουν πολύ κακό. Τότε ο Περικλής φοβήθηκε και λέει, συγνώμη δεν θα ξανά γίνει, δεν θα την ξανά ενοχλήσω και ο Ιδιοκτήτης τον πετάει έξω και του λέει μην ξανά πατήσεις εδώ. Ο Δημήτρης πάει και κάθεται με την Άννα και συνεχίζουν το φαΐ τους .Άννα: Είδες αγάπη μου τον έβαλα στην θέση του, ευχαριστώ που δεν ζήλεψες και με εμπιστεύτηκες αλλά τι του είπες τώρα που σηκώθηκες, Δημήτρης: Του είπα ότι αν ξανά πλησιάσει την γυναίκα μου δεν θα έχει καλή κατάληξη. Άννα: Δημήτρη μου μου αρέσεις περισσότερο όταν νευριάζεις, μου αρέσει πάρα πολύ αυτή σου η πλευρά .Πάμε στο δωμάτιο μας έχω σχέδια για σήμερα 😏.Δημήτρης: Αντε πάμε. Πληρώνουν και πηγαίνουν στο δωμάτιο τους στο ξενοδοχείο. Μπαίνουν μέσα και ο Δημήτρης αρχίζει να ξεκουμπονει το πουκάμισο του, πριν προλάβει να ξεκουμποσει όλα τα κουμπιά πάει η Άννα μπροστά του και αρχίζει εκείνη να του ξεκουμπονει το πουκάμισο του και να του δίνει φιλιά σε όλο του το σωμα από τον λαιμό μέχρι την κοιλιά του. Άννα: Σε θέλω, κάνε μου έρωτα και αύριο θα κάνουμε ότι θες εσύ. Δημήτρης: Και εγώ σε θέλω πολύ, Άννα: Ωραία σταματά να μιλάς και φίλα με .Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κάνουν έρωτα όλο το βράδυ, ενώ όλο το ξενοδοχείο άκουσε τον οργασμό και τους αναστεναγμους της Άννας. Αφού τελιωσουν η Άννα λέει: Παίζει να μας άκουσε όλο το ξενοδοχείο αλλά δεν με νοιάζει, όταν κάνω έρωτα με τον άντρα μου θέλω να ξέρουν όλοι ότι νιώθω ευτυχισμένη, ηδονή και ευχαρίστηση αλλά και ότι είναι ο καλύτερος στο κρεβάτι 🤭.Σε αγαπάω πολύ Δημήτρη μου, να κοιμηθούμε αγκαλιά; ,Δημήτρης: Και το ρωτάς αγάπη μου δεν θα κοιμηθώ αγκαλιά με την γυναίκα μου, είναι δυνατόν; Και εσύ είσαι η ομορφότερη γυναίκα στον κόσμο, χώσου στην αγκαλιά μου και ας κοιμηθούμε, αύριο έχω πολλά σχέδια για να κάνουμε. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κοιμούνται αγκαλιά . Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu