Κεφάλαιο 20.

43 2 2
                                    

Στο δωμάτιο του Δημήτρη μπαίνει η Αγγελική, ο Σταύρος και ο Αντρέας, Δημήτρη αλήθεια σου λέει η Άννα αφού τον χαστούκισε ηρθε και μας βρήκε και μας τα είπε όλα, το χαστούκι το είδε και η φίλη της η Μελίνα. Δημήτρης: Παιδιά αύριο θέλω να μου φαιρεται την Άννα εδώ θέλω να της ζητήσω συγνώμη. Παιδιά: Εντάξει Δημήτρη. Την επόμενη μέρα στην σχολή η Άννα κολλάει τον Μάρκο και αρχίζει να τον χαστούκιζει και του λέει, παραλίγο  να χάσω τον Δημήτρη με αυτό το ύπουλο σχέδιο σου. Μάρκος:Δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα, ναι εγώ έβαλα να κόψουν την αναβολή του Δημήτρη και να συμμετέχει στις πιο επικίνδυνες αποστολές γιατί θέλω να τον ξεφορτωθώ, έχει εσένα. Άννα: Καταλαβε το επιτέλους είμαι ερωτευμένη με τον Δημήτρη, είμαι η Γυναίκα του και είμαι πιστή σε εκείνον και μπορώ να αποδείξω τα όσα έκανες, ηχογραφησα την συζήτηση μας . Αν με ξανά ενοχλήσεις ή τολμήσεις να πειράξεις έστω και μια τρίχα από το κεφάλι του Δημήτρη αυτό εδώ θα το στείλω στην αστυνομία.  Μάρκος: Εντάξει Άννα το υπόσχομαι. Εκείνη την ώρα έρχονται ο Σταύρος, ο Αντρέας και η Αγγελική και πλησιάζουν την Άννα. Παιδιά : Άννα θέλει να σε δει ο Δημήτρης. Άννα: πάμε θέλω να δω τον άντρα μου. Φτάνουν στο νοσοκομείο, η Άννα μπαίνει στο δωμάτιο του Δημήτρη και κλειδώνει την πόρτα και κάθεται στην αγκαλιά του. Άννα: Δημήτρη μου, δεν σε απάτησα ποτέ έχω και αποδείξεις τώρα άκου. Ο Δημήτρης ακούει την συζήτηση του Μάρκου και της Άννας και μένει με το στόμα ανοιχτό και ζητάει συγνώμη από την Άννα. Δημήτρης: Συγνώμη αγάπη μου δεν θα σε ξανά αμφισβητήσω ποτέ. Άννα: Δεν πειράζει μωρό μου ,δεν σου θύμωσα, γίνεται εγώ να θυμώσω στον άντρα μου για ασήμαντο λόγο, δεν νομίζω. Σε λατρεύω να το θυμάσαι αυτό. Δημήτρης: Θα το θυμάμαι αυτό, αύριο παίρνω εξιτήριο και σου ετοιμάζω μια έκπληξη αφού είμαι Σαββατοκύριακο. Άννα: Εντάξει αγάπη ανυπομονώ αγάπη μου τώρα σταμάτα να μιλάς και κάνε μου έρωτα, θέλω να με ηρεμήσεις όπως εσύ ξέρεις μόνο 😏🤭. Έτσι Η Άννα και ο Δημήτρης κάνουν έρωτα μέχρι το βράδυ και κοιμούνται αγκαλιά. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την έκπληξη του Δημήτρη στην Άννα.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Where stories live. Discover now