Κεφαλαίο 9

55 2 4
                                    

Αφού τελειώσουν το μάθημα η  Άννα και Ο Δημήτρης φιλιούνται και λένε τα λέμε το βράδυ, ενώ ο Μάρκος τρίβει τα χέρια του και λέει τώρα θα δεις Δημήτρη αν μετά από αυτό που θα πάθεις δεν αφήσεις την Άννα ήσυχη τότε θα πάρω πιο ακραία μέτρα. Η Άννα πάει σπίτι της λέει στους γονείς της ότι το βράδυ θα βγει με το αγόρι της και θα αργήσει να γυρίσει και ότι θα τους τον γνωρίσει κάποια άλλη μέρα. Φτάνει απόγευμα η Άννα κάνει μπάνιο, μετά πάει στο δωμάτιο της φοράει ένα ωραίο κοντό Μαύρο φόρεμα και από μέσα προκλητικά εσώρουχα για τον Δημήτρη της και βγαίνει έξω και περιμένει τον Δημήτρη της. Ο Δημήτρης έρχεται την παίρνει με το αυτοκίνητο και της λέει αγάπη μου είσαι πανέμορφη σήμερα αλλά μου φαίνεται ότι θα σε κοιτάνε όλοι οι άντρες στο μαγαζί. Άννα: Δεν με ενδιαφέρει ας με κοιτάνε εγώ έχω μάτια μόνο για εσένα. Πάνε στο μαγαζί, τρώνε και συζητάνε για διάφορα πράγματα αλλά και για το πως θέλουνε να είναι το σπίτι που θα νοικιάσουν. Αφού έχουν τελειώσει το φαΐ η Άννα λεει στον Δημήτρη, αγάπη μου πάμε στο σπίτι σου  για δεύτερο γύρο ; Δημήτρης : πάμε αγάπη μου. Φτάνουν στο σπίτι του Δημήτρη μπαίνουν μέσα και κάνουν έρωτα μέχρι τα μεσάνυχτα. Στην συνέχεια αφού τελιωσουν ντύνονται και ο Δημήτρης πάει στο σπίτι της την Άννα, η Άννα του λέει καληνύχτα και τον φιλάει παθιασμένα. Όταν ο Δημήτρης φτάνει ξανά στο σπίτι του του επιτίθενται δύο άτομα και τον πλακώνουν στο ξύλο και του λένε έχεις χαιρετίσματα από τον Μάρκο και σε συμβουλεύει να άφησεις ήσυχη την Άννα αλλιώς δεν θες να ξέρεις τι έχεις να πάθεις.Πως θα αντιδράσει η Άννα όταν δει τον Δημήτρη της αύριο σε αυτήν την κατάσταση, η συνέχεια αύριο.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Where stories live. Discover now