Στην διαδρομή για την Πύλο παίρνει την Άννα τηλέφωνο η μητέρα της .Κυρία Ειρήνη: Άννα μου παντρεύτηκες και δεν μας το είπες, ακούσαμε την Χρύσα να το λέει στην Λίνα και ότι εύχεται για την Μυρτώ να βρει έναν άντρα σαν τον Δημήτρη, πότε περίμενες να μας το πεις, γίναμε ρεζίλι στον άνθρωπο, δεν τον γνωρίσαμε κανονικά,επίσημα. Μήπως είναι λίγο νωρίς που παντρεύτηκες γιατί είσαι φοιτήτρια ακομα;, Άννα: Θα σας το έλεγα αργότερα, δεν ήξερα πως θα το παίρνατε, όχι δεν είναι νωρίς, τον Δημήτρη τον ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που τον είδα και με κάνει ευτυχισμένη ,είναι τέλειος. Θα σας τον φέρω να τον γνωρίσετε κανονικά αλλά τώρα πρέπει να κλείσω γιατί πάμε εκδρομή στην Πύλο. Καληνύχτα. Δημήτρης: Τι έγινε αγάπη μου;,Άννα: Έμαθαν οι γονείς μου για τον γάμο και θέλουν να σου κάνουν το τραπέζι. Ας τα αυτά με τους γονείς μου. Με κάνεις πολύ ευτυχισμένη στο έχω πει σήμερα, αν δεν στο έχω πει θα στο πω το βράδυ στο δωμάτιο μας 😏. Δημήτρης: Όχι δεν μου το είπατε, περιμένω το βράδυ Κυρία Μαρκέτου. Μετά από τρεις ώρες φτάνουν στην Πύλο και πηγαίνουν σε ένα εστιατόριο για να φάνε, μπαίνουν, κάθονται και παραγγέλνουν όμως στο μπαρ κάθεται ένας πρώην της Άννας ο Περικλής. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.