Κεφαλαίο 13

41 2 2
                                    

Θοδωρής: Δημήτρη ο Άκης μου είπε να μεταφέρουμε ένα πακέτο για κάποιους ανθρώπους και εγώ δέχτηκα αλλά δεν ήξερα τι είχε μέσα. Όμως μετά το χάσαμε και έτσι μου είπε ο Άκης ότι είχε μέσα ναρκωτικά και τώρα αυτοί οι άνθρωποι μάθανε ότι το χάσαμε και μας κυνηγάνε για να μας σκοτώσουν, σε παρακαλώ αδελφέ μου ,προστάτεψε με .Δημήτρης: Ότι και να σου πω είναι λίγο αλλά θα σε προστατέψω, λοιπόν άκου τι θα κάνεις, θα κάτσεις στο σπίτι μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα και εγώ θα βρω μια λύση. Κοιμήσου τώρα να ηρεμήσεις και τσιμουδια στον μπαμπά. Καληνύχτα. Ο Δημήτρης πάει πάνω στο σπίτι του και βάζει τα κλάματα και τότε τον παίρνει τηλέφωνο η Άννα και της το σηκώνει. Άννα: Έλα μωρό μου, πως είσαι;,έγινε κάτι σοβαρό;,Δημήτρης: Καλά είμαι αγάπη μου ναι έγινε κάτι σοβαρό. Άννα: Αγάπη μου κλαις, θες να έρθω εγώ να σε ηρεμήσω, πίστεψε με έχω τον τρόπο μου να σε κάνω να νιώσεις όμορφα😏🤭. Δημήτρης: Έλα αγάπη μου αν δεν σου κάνει κόπος θέλω να κοιμηθούμε μαζί σήμερα και από αύριο θα ξεκινήσουμε να ψάχνουμε να νοικιάσουμε δικό μας σπίτι. Το κλείνουν και σε πέντε λεπτά ή Άννα είναι στο σπίτι του Δημήτρη, ρου χτυπάει την πόρτα και της ανοίγει. Άννα: Μωρό μου θες να μου πεις τι έγινε, αν θες φυσικά,Δημήτρης: Άννα μου δεν θέλω να το συζητήσω τώρα αν δεν σε πειράζει φυσικά το μόνο που θέλω είναι να σε νιώσω. Άννα: Όχι δεν με πειράζει αγάπη μου ,αγάπη μου θα σε κάνω δικό μου απόψε, θα σε κάνω να ξεχαστείς απο τα προβλήματα της οικογένειας σου.  Έτσι και γίνεται η Άννα αφήνει γυμνό τον Δημήτρη και ο Δημήτρης κάνει το ίδιο στην Άννα. Άννα: Δημήτρη μου είσαι πανέμορφος, αυτό το σωμα θέλω να βλέπω για την υπόλοιπη ζωή μου .Δημήτρης: Συγνώμη που έχασα την έκπληξη σου, Άννα: την μετέφερα για αύριο τώρα σταματά να μιλάς και κάνε μου έρωτα μέχρι το πρωί. Η Άννα και Ο Δημήτρης κάνουν έρωτα μέχρι το πρωί. Το επόμενο πρωί η Άννα και ο Δημήτρης ξυπνάνε μαζί και η Άννα του λέει, Δημήτρη μου μου χρωστάς ακόμα έναν γύρο δεν το έχω ξεχάσει, κάνε μου έρωτα  πάλι μέχρι το μεσημέρι 🤭😏, θέλω να σε κάνω  να φωνάζεις το όνομα μου Δημήτρη μου και μετά θα πάμε μαζί στην έκπληξη που σου έχω ετοιμάσει. Ο Δημήτρης και η Άννα κάνουν πάλι έρωτα μέχρι το μεσημέρι και μετά η Άννα του λέει μωρό μου με κάνεις να νιώθω υπέροχα, είσαι τέλειος στο κρεβάτι, θέλω να νιώθω το σωμα σου πάνω στο δικό μου για όλη μας την ζωή😏, Δημήτρης: Και εγώ το διο αγάπη μου .Άννα: Αγάπη μου πάμε να σου δείξω την έκπληξη μου ; ,Δημήτρης: Πάμε απλώς δώσε μου ένα δευτερόλεπτο να στείλω μήνυμα στον Θοδωρή και να του πω ότι βρήκα λύση στο πρόβλημα του. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την έκπληξη της Άννας στον Δημήτρη και την λύση του Δημήτρη στο πρόβλημα του Θοδωρή.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ. Where stories live. Discover now