Pov Filip
Dzisiejszy dzień zapowiadał się dobrze. Kiedy podniosłem się z kanapy, zadzwonił mój telefon. Spojrzałem na wyświetlacz, nieodebrane połączenie od Olka. Oddzwoniłem do niego, ale nie odbierał. Wstałem i udałem się do łazienki. Ubrałem się i pojechałem na komendę. Nikogo tam nie zastałem. Zdziwiłem się trochę, bo mamy dopiero wtorek. Za osiem dni są Walentynki, więc przypuszczam, że Olek szykuje pewnie jakąś niespodziankę, a Zuza jest u rodziców. Zrezygnowany wróciłem do domu. Postanowiłem, że wezmę prysznic i przebiorę się w coś luźniejszego. Zrobiłem sobie śniadanie i zacząłem jeść, kiedy nagle przerwał mi dzwonek telefonu. Znów dzwonił Galos.- Halo.- powiedziałem przykładając telefon do ucha.
- Cześć. Dzwoniłem do ciebie wcześniej. Czemu nie odebrałeś?
- Spałem. A tak wogule, to czemu nie ma cię w pracy?- zapytałem przez co zapanowała chwila ciszy.
- No bo... jestem z Zuzą u jej rodziców.
- Dobra. Nie będę przeszkadzał.- powiedziałem i się rozłączyłem.
Dlaczego ja nic o tym nie wiedziałem? Dobrze, że chociaż on ułożył sobie życie. Już nie raz mówił mi, że Zuza mu się podoba. Przypomniało mi się, że miałem jechać dzisiaj do szpitala. Po dotarciu, udałem się pod salę, na której leży Agata. Usiadłem na krześle obok i złapałem ją za rękę. Wiedziałem, że jeśli się wybudzi, może być na mnie wściekła, po tym co się stało.
Jest blada jak ściana. Nie mogłem znieść tego widoku. Wyszedłem. Za dużo wrażeń jak na jeden dzień. Żałuję tego spaceru. Żałuję, że wogule się poznaliśmy. Wróciłem do domu, spakowałem do torby ubrania i resztę moich innych rzeczy. Założyłem na głowę kaptur i szedłem przed siebie. Postanowiłem zniknąć na pewien czas. Tak będzie lepiej dla mnie, Agaty i reszty zespołu. Zatrzymałem się w jakimś opuszczonym domu i postanowiłem spędzić tu noc. Jakiś czas później urwał mi się film.
______________________________________________Siemka. Witam was serdecznie 👋
Jak myślicie, Agata wybudzi się ze śpiączki? Co będzie się działo z Filipem? Olek i Zuza są w związku? 🤔Dajcie znać co o tym sądzicie.
Do następnego 👋
CZYTASZ
Uroczysko || Ja i Ty
FanfictionAgata Wilczewska przyjeżdża do Uroczyska po zawodzie miłosnym. W pobliskiej kawiarni poznaje swojego nowego szefa. Z czasem jednak zaczynają się do siebie zbliżać. Jakie przygody ich czekają? Kto przyczyni się do porwania ukochanej osoby? Ranking: #...