6.

590 55 10
                                    

*

Matthew : Ally neden bu kadar acı çektiriyorsun? Seni önemsiyorum ve gitmeden beni bırakmadan korkuyorum. Söz ver Ally de ki senin için hayatta kalıcam de.

Ally ; Neyden bahsediyorsun Matt ?

Matthew : Bilmemezlikten gelme Ally okulun arkasında gördüm. Kendine yine zarar veriyordun.

Ally ; Beni mi takip ediyorsun şimdide? Hem beni neden bu kadar önemsiyorsun. Kimse umursamazken , önemsemezken . Merak etme ben iyiyim.

Matthew : İyi değilsin sen iyi değilsin Ally. Sen kendine zarar vermekten başka birşey yapmıyorsun. Hiç mi düşünmüyorsunuz aileni , arkadaşlarını, beni kısacası arkanda bırakacakları hiç mi?

Ally ; Matt ben kendime zarar veren zavallı kızım. Kimse beni umursamıyor. Etrafına bak kim benim için çaba harcıyor. Belki ailem ama onların gözünde ben ölmüş Ally'im. Günden güne yok olan Ally'im.

Matthew : Hayır Ally sen onların gözünde biricik kızlarısın. Sen kendine zarar verdiğinde onlara da zarar veriyorsun ve bende yanlarında zarar görüyorum. Lütfen Ally ailen ve benim için söz ver güzelim. Hadi bu kadar zor mu?

Ally ; Peki Matt. Sizin için hayata tutunucam. Teşekkür ederim beni önemsediği için, bu zavallı kızı sevdiğin için. O zaman sende söz ver asla seni bırakmıcam diye?

Matthew : Söz Ally seni ne olursa olsun koruyacağım. Sen zavallı değilsin. Kendini küçük düşürme güçlü ol. Seni Seviyorum güçlü kız.

Ally ; Bende seni seviyorum Şapşal. Yarın seni okulda bulup yanına gelicem. İyi geceler Matt.

Matthew : Peki. İyi geceler prenses.

WhatsApp//EspinosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin