19.

458 24 1
                                    

Hey! hepinize merhaba,bölümler geciktiği için üzgünüm.Okuldan dolayı ne girebiliyorum,ne de bakabiliyorum.Sizi birkaç şey söylemek istiyorum ; Öncelikle benim adımı doğru düzgün bilmediğinizi fark ettim :D Biomda Ari yazıyor aslında bakarsanız bu benim adım,ama sadece kısaltması.Tam adım Arife.Ama siz bana Ari deyin.Size sosyal medya hesaplarımı da bırakmak istiyorum.Öncelikle;

Twitter ; Magconftvine : takip edip geri takip yapmamı isterseniz yazmanız yeterli :)

Facebook ; Arife GrierClifford : Eklerseniz kabul ederim :)

Wattpad : zaten biliyorsunuz ;P

Ask.fm : ArifeAvc_ ; sorularınız olursa buradan sorabilirsiniz :)

İnstagram ; GrierFtJustin ; önceden açmıştım ama şu an giremiyorum,yine de size belirtmek istedim :))

Aslında diğer hesaplarımı da bırakıcaktım da ondan nasıl ulaşacağınızı ben de bilmiyorum.Dediğim gibi yukarıda ki hesaplarda aktifim,bana oradan ulaşabilirsiniz :)) Sizi seviyorum,çok <3. Şimdi sizi yeni bölümle başbaşa bırakıyorum :)) İyi Okumalar ! :)


Yazar'ın ağızından ;

Ally Matthew'in omuzundan kafasını kaldırdığında,gözlerini onun gözlerine dikti.Mutlulukla ve sevinçle parıldayan gözler Ally'nin daha da mutlu olmasını sağladı.19 yaşına basmak üzereydiler ikisi de 4-5 ay vardı.Bu bebek onlar için sorun olmazdı,sanırım. Ally ellerini Matthew'in elinde çekerek doktora döndü.Doktor onlara gülümseyip Ally'e küçük bir kağıda not yazmaya başladı.Bebeğe dikkat etmesi hakkında. Ally fırsattan yararlanıp kazağını düzelttikten sonra,arkasını dönüp Matthew'in dudaklarına bir öpücük kondurdu. Matthew şaşırsa da gülümseyip dudaklarının arasında fısıldadı " seni seviyorum " diye. Ally dudaklarını ayırıp gülümsedikten sonra konuştu.

" bende seni seviyorum Matty "


                                                                                                 **

Matthewden ;

Heyecanla arabaya doğru yürürken,tanrı şükrediyordum.Bir kızım veya oğlum olabilecekti.Arkamı dönerek benimle aynı duyguları yaşayan Ally'e baktım.Gerçekten erken olduğunuz düşünse de o da istiyordu bir kızı veya oğlunun olmasını.Gülümseyip hızla kollarımı ona sardım.Tanrının bana bahşettiği bir hediye idi.Dünya güzeli bir hediye.Burnumu boynuna bir kez sürttüğüm de şen kahkası benimde kıkırdamama neden oldu,sahiden ben onu nasıl oynatmıştım?, o bana verilmiş hediye iken az kalsın onu kaçırıyordum,nasıl bir salaktım?.Kokusunu,gülüşünü,kızmasını,her şeyini severken onu nasıl bıraka bilmiştim ki?.Kafamı boynundan kaldırıp burnunu öptükten sonra arabanın kapısını açarak,onun içeri girmesini bekledim.Kapısını kapatıp,kendi yerime de geçtikten sonra arabayı  çalıştırdım.Bir kaç saate önce ikimizde gergin olduğumuz araba da şu an da mutluluktan uçuyorduk.Gülümseyip ellerimizi kenetledim. Onu,her şeyi ile mükemmel olan insanı,her şeyden,herkes den çok seviyordum.O parmaklarımla oynarken,bütün dikkatimi yola vermeye çalıştım,bir an önce eve gitmek istiyordum.Arabayı biraz daha hızlandırıp bizim sokağa giriş yaptığımda,gülümsedim.Evin önüne geldiğimizde arabayı durdurup Ally'e döndüm.Gözlerimiz buluştuğunda sözlerimi,beynimin içinde dolaşan şeylere dile getirdim.

" Ally " dedikten sonra gülümseyip sözlerime devam ettim.

" Seni seviyorum,sana aşığım,seni kaybetmek istemiyorum,seninle sonsuza dek yaşamak,yaşlanmak istiyorum,seninle en güzel şeyleri yapmak,zaman geçirmek istiyorum,ve sana söz veriyorum seni,ve daha minik olan bebeğimizi bütün kötülüklerden koruyacağıma,etrafınızda iyi şeylerin olmasına özen göstereceğimi bilmeni istiyorum.Seni seviyorum,bunu unutma ne olursa olsun,sen benim hayatım da olan en güzel şey olduğun için teşekkürler sevgilim."

Dediğimde gülümseyip yanağıma bir öpücük kondurdu.

" Ve sen de unutma Matthew,seni asla bırakmam,seni asla kaybetmem,seni seviyorum,ve her zaman sevmeye devam edeceğim."


                                                                                                  **

Finale yaklaşıyoruz :'(



WhatsApp//EspinosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin