7.

533 54 6
                                    

Ally ilk defa mutlu bir sabaha uyanmıştı. Güzel gözükmek istiyordu bugün. Güzel bir elbise seçip üstüne geçirdi.Çantasını omzuna atıp evden çıktı. Heyecanlıydı. Matt'i görecekti.Onu umursayanı, seven kişiyi görecekti. Okula büyük bir gülümsemeyle girdi.Herkes Ally'i inceliyordu.Kendine zarar veren kız bugün etrafa neşe saçıyordu. Üstündeki gözleri umursamadan Matt'i sormaya başladı.Yerini öğrendikten sonra heyecanla spor salonuna adımlarını yöneltti. Titreyen ellerini kapı koluna sabitledi ve çevirdi.

Kapıyı açtığında kimse yoktu. Adımlarını içeri attı ve biraz ileriye gitti. Gitmesiyle Matt'in bır kızla öpüştüğünü gördü. Birşey yapmıyordu. Ne konuşuyordu, ne ağlıyordu, ne isyan ediyordu. Donmuştu. Gözyaşları damla damla akıyordu. Ağzından hıçkırık kaçırmasıyla Matt Ally'e döndü.Gözleri Ally'i gördüğü an kızı ittirip Ally'e doğru gitmeye başladı. Ally eliyle 'dur' işareti verip spor salonundan koşarak çıktı.

Mutluluğu kısa sürmüştü. Hayat ona yine kısa bir mutluluk sunup sonrada yine acı hayatına döndürmüştü. Artık Ally dayanamıyordu. 

 Ağırdı. Bunlar Ally'in küçük bedeni için ağır yüklerdi. Tek kurtulma yolu bu ağır yükleri sırtından atma yolu "ÖLÜM"dü.

Eve geldiğinde kimsenin olmamasını diliyordu. Çünkü yalnız başına ölücekti. Bu sefer bileğine dik bir çizgi çekip hayatını sonlandıracaktı. Diğer kızlar gibi aşık olmadan ölecekti. Sevgilisi olamadan ölecekti.O jiletle ölecekti.O sadece biraz sevgi, ilgi istiyordu. Çok gördüler.

 Ally'e çok gördüler. Yatğında son mektubunu yazıyordu. Hem ağlıyordu hem yazıyordu.Mektubunu bitirip eline jiletini aldı. Bileğine tuttu.Yavaşça jileti bileğine sürttü. Ama hala kararsızdı. Bir taraftan 'kes' bir taraftan 'bekle biraz daha bekle' diyordu.4-5 gündür görmediği cisim ona parlarken yavaşça eline aldı.Yavaşça jileti bileğine bastırdı. Nedense elleri titriyordu. Yavaşça gülümsedi jileti bileğine derin bir yara açıp ölmeyi bekledi. 

 "Artık acı bitti. Artık acı bitti." son sözleri diye düşündü. Gözleri kapanıyordu , kulakları sağırlaşıyordu. 

 Son duydukları ise 

" Hayır Ally! Hayır! Beni bırakma. Lütfen dayan. Hayır! Gitme.."

WhatsApp//EspinosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin