**
" Matt,sana çok teşekkür ederim ve size de çocuklar." Dedi oturduğu koltuktan.Tanıştığımızdan beri ilk defa bu kadar mutlu ve huzurlu görünüyordu.Elinde ki yarısı bitmiş olan kola dolu bardağım masaya bıraktıktan sonra,Shawn'ın kulağına bir şeyler söyledi.Yaptığı hareketleri seri bir şekilde izliyordum. Shawn'a " teşekkür ederim " dedikten sonra yanıma,koltuğa oturdu.Tek omzumu koltuğun sırtına dayadıktan sonra onu kollarımın arasına çektim ve saçlarına minik bir öpücük kondurdum.Minik elleri benim ellerim ile buluştuğunda sıkı bir şekilde sardı,ellerimin üzerinde hissettiğim sıcaklık ile öptüğünü anlamıştım,gülümseyip,tekrar saçına bir öpücük kondurdum .Kokusu burnumu gıdıklarken,bu hissi sevdiğimi anladım.Ellerinin üzerine baş parmağımla daireler çizerken onun gözü ise gitarı ile birazdan şarkı söylemeye başlayacak olan Shawn ve Jacklerdeydi. Büyük ihtimalle cover yapacaklardı. Jacklere hangi şarkıyı söyleyeceksiniz diye sorduğum da " Stay " cevabına gülümsedim,sevdiğim şarkılardandı. Görünüşe bakılırsa Ally'de seviyordu,aldığı cevapla birlikte ellerimizi ayırıp birbirine vurdu.Tekrar bu haline güldüğümde kafasını kaldırıp yüzüme baktı.Gülümseyip dudaklarına uzandığımda yavaşça gözlerini kapadı.Yumuşak dudaklarını benimki ile uyum üzerinde hareket ederken,Nash'in " Olan var olmayan var yani " demesi ile son buldu.Gözlerimi Ally'nin yüzünden çekip Nash'e çevirdim.Masum bir kız çocuğu gibi gülümsemesine karşın,işaret parmağımı boynumun alt kısmın da sürterek Nash'e gösterdim.Gözlerini devirerek önüne döndüğünde,gözlerimi yeni konuşmaya başlayan Shawn'a sabitledim.
" Bu şarkı Matt ve Ally için,iyi ki doğdun Ally!!"
Dediğinde Ally muhteşem gülümsemesini tekrar ortaya sundu.Gitarın ritim seslerini duyduğunda tekrar ellerimiz birleşti.
All along it was a fever
A cold sweat hot-headed believer
I threw my hands in the air, said, "Show me something,"
He said, "If you dare, come a little closer."Gülümseyip onu kollarımın arasına daha sert bir şekilde aldım.Şarkıyı mırıldanmaya başladığında,gülümseyip ellerimizi kenetledim.
Round and around and around and around we go
Oh now, tell me now, tell me now, tell me now you know.
Not really sure how to feel about it.
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you.
It takes me all the way.
I want you to stay .Söyleme sırası Jack Gilinsky'a geçtiğin de mikrofonu cool sandığı bir hareketle aldı.Gülümsedim,gerçekten egoist birer arkadaşlara sahiptim.
It's not much of a life you're living
It's not just something you take, it's given
Round and around and around and around we go
Oh now, tell me now, tell me now, tell me now you know.
Not really sure how to feel about it.
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you.
Yeah, it takes me all the way.
I want you to stay.Kafamı Nash'e döndürdüğümde videoya çektiğini anlayıp orta parmağımı çıkardım.Kendini telefona göstermeden gücenmiş tavrını takındığında tekrar orta parmağımı çıkarıp önüme döndüm ve şarkıyı dinlemeye başladım.
Ooh, ooh, ooh, the reason I hold on
Ooh, ooh, ooh, 'cause I need this hole gone
Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving
'Cause when you never see the light it's hard to know which one of us is caving.
Not really sure how to feel about it.
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you.
Yeah, it takes me all the way.
I want you to stay, stay.
I want you to stay, oooh.
Şarkı biter bitmez oturduğu yerden ayaklanan Ally'i izledim.Koşarak bizim gruba sarıldığında herkes Ally'i ortaya alacak bir şekilde daire kurarak ona sarıldılar.Gruptakilere baktığımda aralarında Taylor'un olmadığını fark ettim,ve hiç hoş şeyler yapmayacağını .Çocuklaar seslenip sessiz olmalarını işaret ettim.Oturduğum koltuktan kalkarak yavaşça mutfağa doğru ilerledim.Eminim mutfakta bir şeyleri miğdesine indiriyordu.Koridorda kiışığı açıp yavaşca mutfağa giriş yaptığım,pastayı ayı gibi yiyen Taylor'un kafasına sert bir şekilde geçirdim.
" Ben o pastayı hepimiz için aldırdım aç ayı "
" Ne yapabilirim dayanamadım?!"
" Taylor? "
" Hoo?"
" Cidden ayısın,biliyorsun demi"
" Lovato."
" Bir daha şu iğrenç espriyi yapma Demi müziği filan bırakır sonra."
"Hıı hı, İneklerde uçuyordu zaten."
Dedikten sonra kafasına bir daha geçirdim ve arkamı dönerek salona doğru bağırdım
" Çocuklar,"
dedikten sonra Taylor'a piç smile atıp devam ettim.
" Sanırım Taylor bize pasta yapacak."
*.*
Nash'ş
yerim
ama
ben
Taylorla
ne
kadar
benziyoruz
yaa
hdsnxfd
Ve çocuklar ben 3-4 günlüğüne bir yere gidiyorum,bu yüzden mesajlarınıza cevap veremeyebilirim kusura bakmayın,yarın Alone'nın yeni bölümü yayınlayıp yola çıkacağım.Şimdiden teşekkürler,sizi seviyorum . * gözündenkalpçıkanemojiler*
Bu
arada
multi
fazla
tatlı
ve güzel
mi
ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp//Espinosa
Non-Fiction" Her son yeni bir başlangıçtır Matthew ." - #HopeSerisi 1.kitabıdır. © Tüm hakları sınırlıdır