12.

430 45 0
                                    


*


Ally'den :

Mırıldanmalara karşın gözlerimi açtım. Matthew kendine kendine bir şeyler konuşup,gülüyordu.Kafamı kaldırmadan, dikkatimi dediklerine verdim.

" Seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum da Ally,siyah dar paça bir pantolonun vardı.İncecik bacaklarına o kadar yakışıyordu ki o pantolon.Üzerinde ise siyah bir kazak ile kırmızı gömlek vardı.Seni ilk gördüğümde beğenmiştim.Çökmüş bir halin vardı.Ama kusursuzluğun,kusurlarını bile kapatıyordu.Aslında ben neşeli kızlardan hoşlanırdım,senin gibi neredeyse hiç gülmeyen kızlardan değil.Ama beni sana iten bir şey oldu.O günden sonra seni takip ettim.Aynı okulda olmak beni daha da heyecanlandırmıştı.Bir tane kızı sıkıştırıp senin hakkında bütün bilgileri öğrenmeye çalıştım.Tek aldığım cevap ise " Sadistlerin arkadaşı olmaz" olmuştu.Kimse senin telefon numaranı bilmiyordu.Sana sadist diyorlardı.O zaman neden dediklerini bilmiyordum.Zaman geçtikçe senin hakkında bilgiler toplamaya başladım.Yavaş yavaş sana neden sadist dediklerini öğrendim.Ailene olanları öğrendim.Zorbalığa uğradığın zamanları öğrendim.En son pes ettiğim sırada yanıma bir çocuk gelmişti.Sarı saçları ve yeşil gözleri vardı.Elinde ki notu bana verip " Ona iyi bak " deyip gitmişti.Ne dediğini anlamamıştım.Bana verdiği notu açtığımda için de bir numara yazıyordu.Altında ise " Meleğime,Ally'e iyi bak yazıyordu." sanırım o senin önemli kıldığın biriydi,belli ki sana da önem veriyordu.Sana ilk mesaj attığımda ki duygu bile paha biçilemezdi.Seninle mesajlaştıkça hayata bakış açım değişiyordu.Sevmediğim işleri severek yapmaya başlamıştım.Neşe kaynağım olmuştun.Keşke bende senin için neşe kaynağı olabilseydim. Mesajlaştığımız günün ardında bileklerini kesmişsin.Canım o zaman ne kadar yandı biliyor musun?.Hangi hastanede olduğu da bilmiyordum.Seni oraya kimin götürdüğünü de.Tek seçeneğim ve umudum sana mesaj atmaktı.Bir sürü mesaj attım sana hastane de olduğun günler.Atmaya devam ederken bana cevap verdin.İyi olduğunu söylemiştin.O zaman yaptığım ilk şey kocaman bir " ohh" çekmek olmuştu.Çok korkmuştum.Sana mesaj attıkça üzüntünü hissediyordum.Bana " Kim beni önemsiyor " dediğinde sana " ben " yazmıştım.Bana teşekkür edip yarın beni okulda görmeye geleceğini yazmıştın.O gece mutluluktan uyuyamamıştım.Sabah özenle giyindikten sonra okula gidip spor salonunda seni beklemeye başladım.Yanıma bir kız yaklaştığında onu sen sanıp hemen sarılmıştım.Ama lanet olsun ki o sen değildin!.Kıza gelen cesaretle dudaklarıma yapışmıştı.İttiğim sırada kapıdan bize bakan seni gördüm.İşte kalbim o an tuzla buz olmuştu.Yeni kapattığın kapıya koşarak gidip dışarı çıktın.Arkandan koştum,koştum ama yetişemedim.Hala mutlu yüzünün çöküş anı gözümün önünden gitmiyor.Evine geldiğimde seni yerler bilekleri kanlı bir şekilde görmek beni,kalbimi derinden yaraladı,fazla derinden.İşte şimdi haklısın bana kızıp sövmekte.O kızı bulursan,benzeteceğim.Yeter ki benden vaz geçme,beni bırakma.Seni çok seviyorum Ally"

" Bende seni seviyorum Matt"

Dedikten sonra gözyaşlarımı silerek tam kalbinin üzerinden kaldırdım kafamı.Benim ile birlikte olan anılarını anlatırken bile kalbi hızlanıyordu. Serumlu kollarımdan destek alarak dudaklarına uzandım. Matthew içtenlikle öptüğüm ikinci insandı.Birincisi 4 yıl süren ilişkimizde benimle yan yana olan James idi. Matthew'e numaramı da veren oydu.Anlattığı profil tıpatıp aynısıydı.Dudaklarımı ayırıp konuştum.

" Emin ol sarı kafam,seni asla ama asla bırakmayacağım "

*


Neydin sen?

Neden sevdim ben seni?

Sevdam mıydın?

Yangınım mıydın?

Nefesim miydin?

Yüreğim miydin?

Tek sorun ise,

Sen benim kalbime sahiptin..

*


Slm 

By

Yıldıza tıklayın

tşk


WhatsApp//EspinosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin