23

177 25 4
                                    

7 Ay sonra

Ally karnına giren sancı ile gözlerini sıkıca kapadı.Gece giren ağrı yüzünden uyuyamamıştı ve şu an yoldaydılar.Gözlerini kapadıkça ağrı çoğalıyordu.Sanki içinden birşeyler kopuyor gibi hissediyordu.Yanında duran yastığı sıktığında Matthew sürücü koltuğundan ona baktı.Canı yanıyordu,biliyordu.Arabanın hızını daha da arttırarak,hastanenin olduğu caddeye giriş yaptı.Arabayı bir yere park ettikten sonra Ally'i arabadan çıkardı.Kapıya gelen sedye ile birlikte,onu uzun bir bekleyişin beklediğini anladı.


2 Saat sonra 


Matthew oturduğu sandalyeden kalkarak tekrar holta atmaya başladı.2 saat olmuştu ve hala haber yoktu.Stresten,tırnaklarını bile yemişti.Tekrar sandalyeye oturduğunda,Ameliyathanenin kapısı açıldı.Çıkan doktora adeta uçarak ulaştığında,gözleri merakla doktoru inceledi.Doktor,gülümseyerek konuşmaya başladığında Matthew adete bayılacaktı.

" Tebrikler Matthew,bir tane kızın oldu,Ally ise çok iyi,umarım güzelce büyür."

Matthew gelen sevinçle yakın arkadaşlarından olan Doktor Alex'e sarıldı.Sahiden o babamı olmuştu?.Sahiden artık bir ailemi olmuşlardı?.Gülümseyip,sıktığı doktoru kollarını arasından bıraktı.

" Pekala,ne zaman çıkacaklar?"

" 1-2 Saate odaya alacağız Matthew " 

" Oh dostum çok teşekkürler."

"Önemli değik dostum."

dediğinde Matt Ally'i alacakları odaya doğru gitmeye başlamıştı.Onu özlemişti.Onu ve yeni doğan bebeğini


:::::::::::

Ally yarı baygın bir şekilde odaya getirildiğinde yanında ki dünyalar güzeli bebekten haberi bile yoktu.Gözlerini il açtığında karşısında Matthew ve onun kucağında ki bebeğini gördü.Yeni açtığı gözleri hızla dolarken,yanağından akan birkaç yaşı durduramadı.Matthew gülümseyip bebeğine kucağına verdiğinde,dudağına bir öpücük kondurdu. Ally,hemşireninde yardımı ile bebeği emdirdiğinde,onun o kusursuz yüzünü inceledi.Gözleri,saçları,burnu,yüzü hepsi Matthew'e benziyordu.Tıpkı Matthew'in kız versiyonu gibiydi. Ally gülümseyip,küçük bebeğin,burnuna bir öpücük kondurdu.Ve işte o an Tanrıya teşekkür etti.Kızını ve Matthew'i ona verdiği için.Matthew ise ayrı bir mutluluk içerisindeydi.Onların kusursuzluğu onu büyülüyordu.Kızı ona benziyordu.Şu an duygularını anlatacak kelime yoktu.Yatağın karşısına oturarak,onları izledi.Ally yorgun olmasına rağmen,kusursuz ve mükemmel görünüyordu.Matthew'in bakışlarını Ally yakaladığında,Ally güveni hissetti.Matthew ise ona olan aşkını.Ally sessizce dudaklarını oytarak Matthew'e " Seni seviyorum" dediğinde Matthew gülümseyip,ona karşılık verdi.

" Bende seni seviyorum,

Dedikten sonra durakladı.Gözleri Ally'nin kucağında ki meleğe kaydığında konuşmasına devam etti.

" Ve seni ve kızımı,her şeyden herkesden koruyacağıma dair söz veriyorum Ally."



                                                                                   ;;;;

Öncelikle ne desem bilemedim.Hepinize herşey için çok teşekkür ederim.Yanımda olduğunuz,kitabımı okuyup,vote verdiğiniz için.Sizi seviyorum.Ve WhatsApp'ı da burada bitiriyorum.Kısalığı için özür dilerim ama texting yani uzun olmasını beklemeyin :D.Gülücük işareti koyduğuma bakmayın,şu an gözlerim dolu bir şekilde bunları yazıyorum.Size gerçekten çok teşekkür ederim,sizi seviyorum.Yanınızdayım.Umarım final'i beğenirsiniz.Ve buradan calspunk'ada teşekkürlerimi iletiyorum,benim yanımda olduğu ve hikayeme destek verdiği için.Umarım,diğer kitaplarımda buluşuruz.Rule,I'll Show You,Most,Alone gibi.Sizi seviyorum.Hoşcakalın  :')



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WhatsApp//EspinosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin