Sonkez üzerime baktıktan sonra,adımlarımı odanın çıkışına yönlendirdim.Bugün,Matthew tura başladıkları şehirde yani,Los Angeles'ta Meet and Greet'e katılacaktı ve benimde onunla birlikte gelmemi istiyordu.İlk başta kabul etmesem de ,sonradan ısrarları üzerine kabul etmiştim.Kabul etmememin sebebi ; Hayranlarının benden hoşlanmayacağından korkmamdı.Bunu ona söylediğimde ise bir sorun olmayacağını hayranlarının beni seveceğini söylemişti.Ama hala içimde biraz korku vardı.Kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden uzaklaşmaya çalıştım. Yarı açık olan kapıdan bedenimi geçirerek Matthew'in bulunduğu odaya doğru yürümeye başladım. Merdiveni çıkarak odaya yaklaştığımda gelen sesi durup dinlemeye çalıştım.
" What you know 'bout me?
What you
What you
Kulağımı iyice kapıya dayayarak onu daha iyi dinlemeye çalıştım.Şarkı söylüyordu. Magcon'da iken popo sallayıp dans ettikleri şarkıydı.Sanırım adı " Lip Gloss " idi.Gülümseyip dikkatimi kapının arkasındaki sese verdim.
What you know 'bout me?
What you know 'bout me?
What you
What you.Gülerek kapıyı azıcık araladım.Ve bedenimi içeri sürdüm.
What you know?
They say my lip gloss is cool
My lip gloss be popping
I'm standing at my locker "Şarkıyı söylemeyi bıraktığında kahkahama engel olamadım.Gelen sesle birden arkasını döndüğünde yüzünde ki şaşkınlık ve utanç daha da sesli kahkaha atmamı sağladı.Kahkaham yavaş yavaş sona ererken, konuştum.
" Matty itiraf etmeliyim,çok iyi kıvırtıyordun."
Dediğimde yüzüne piç bir gülümseme yerleştirerek gözlerimin içine baktı.
" İstersen senin üzerinde de böyle kıvrıla bilirim "
Gözlerim dedikleri ile büyürken gülerek arkasını döndü ve işine devam etti.İtiraf etmeliyim,bazen çok piç biri olabiliyordu.Her söylediği ile utandıracak bir piç.
***
Evden çıkarak bizi bekleyen arabaya bindim,ve Matthew de arkamdan.Sürücü koltuğuna binip arabayı çalıştırdığında elim direk olarak radyoya gittiğinde çalan şarkı ile gözlerim direk Matthew'in üzerine gitti.
"They say my lip gloss is cool
My lip gloss be popping "
Matthew şarkıyı duyduğunda ağzından bir küfür ve " Hadi ama buradabile mi?" lafı çıktı.Ve sonra şarkıyı değiştirdi.Kahkaha atarak başımı cama yasladım ve buluşma yerinde olacaklara odaklandım.
" 15 Dakika sonra "
Araba durduğunda miğdem de bir şeylerin hareketlendiği hissettim.Arabanın kapısını hızlıca açıp,miğdemdekileri boşaltım.Arkamdan saçlarımı tutan Matthew'e peçete vermesini işaret ettiğimde arabanın kapısını açarak, içeriden bir peçete uzattı.Ağzımı sildikten sonra endişeli gözlerle bana bakan Matthew'e döndüm.
" Ally,İyi misin?"
Dediğinde kollarımı ona doladım ve kafamı "evet " anlamında salladım.Elleri nazikçe saçlarımı oynarken,gelen birkaç çığlık sesi ile kafamı boynunda çekerek bedenlerimizi ayırdım.Sokağından karşısında ki 3 kız bu tarafa bakarak çığlık atıyorlardı.Sanırım hayranlardı. Gülümseyip,Matthew'e baktım.O,mutluydu.Onlarla mutluydu.Birbirine kenetlenmiş ellerimizi ayırarak,gülümsedim. Matthew bu yaptığıma önce elime,sonra bana bakarak " ne yapıyorsun?" der gibi baktı.Ayak uçlarıma kalkarak kulağına fısıldadım.
" Hayranların burada,onların üzülmesini istemiyorum.."
Dediğime karşın bana gülümsedi ve,
" Seni seviyorum " Dediğinde gözlerimi gözlerine kenetledim.
" Bende seni seviyorum güzel popolu Matthew."
***
Multiye ölelim mi? * Gözlerinden kalp fışkıran emoji *
Bölüm müziği ; Justin Bieber - Mark My Words
Jacob Whitesides - Magic Bullet
Öpücükler ****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp//Espinosa
Não Ficção" Her son yeni bir başlangıçtır Matthew ." - #HopeSerisi 1.kitabıdır. © Tüm hakları sınırlıdır