*
Ally ayağında ki topuklulardan sıkıldığında kendini,sandalyeye dayadı.Partinin sonuna gelmişlerdi,ve kimse kalmamıştı.Orta da Mahogany bile yoktu.Doğum günü olduğu halde. Ally gülümseyip,adımlarını Matthew'in yanına yönlendirdi.Elleri siyah olan gömleğin üzerinde gezindi. Matthew ellerini Ally'in  açıkta olan beline koyduğunda,Ally gülümseyip,ona bir öpücük bahşetti.Matthew ellerini birleştirdiğinde,hızla Ally'i kapıya sürükledi.Kesinlikle evde hiç hoş şeyler olmayacaktı.Arabaya bindiklerinde,Matthew ellerini ayırmadı.Onu bir kere kaybetmişti,tekrar kaybedemezdi.Arabaya gazı köklediğinde,Ally gülümsedi.Ä°kisi de fazla heyecanlıydı.Hadi ama kim heyecanlı olmazdı!.Ally sıcaklamış gibi,açtı pencereyi.Böyle hissetmeleri saçmaydı.Büyük siyah araba durduğun da,ikisi de soğuk terler dökmeye başlamıştı.Matthew arabadan inip,Ally'nin kapısını açtı.Kırmızı elbise ve siyah takım elbise.Onlar uyumluydu.Evin kapısı açtıklarında,Ally'nin kalbinin sesini Matthew bile duyuyordu.Ä°lk adımı Ally attığın da,Matthew onun arkadan duruşunu izledi.Çok mükemmeldi.Arkasından kollarını dolayarak,boynuna küçük bir öpücük bıraktı Matt. Ally kollarını Matthew'in bedenine doladı.Matt Ally'nin boynuna tekrar öpücük koyduğun da,Ally'i kucağına aldı.Merdivenlerden çıkarken,Ally Matt'in güzel yüzünü inceledi.Bir insan bu  kadar mükemmel olamazdı.Kahverengi gözleri ise ışıkla parlıyordu.Matt'in gözleri Allyninkiler ile buluştuğun da Ally'e bir gülümseme bahşetti.Ally'nin sırtı soğuk yatak ile buluştuğun da,gergince gülümsedi,korkuyordu ve tedirgindi.Matthew ise aynı duyguları yaşıyordu.Ama bir o kadar da birbirlerini arzuluyorlardı.Matthew tekrar Ally'nin dudağına güzel bir öpücük kondurdu.Sonra dudakları boynuna indi.Onu incitmek istemiyordu.Elleri kırmızı elbisesinin açıkta bıraktığı bacaklarında gezindi.Ally ise Mattew'i üzerinden ittikten sonra,Matthew'in üzerine oturdu.Minik elleri siyah gömleğin düğmelerini açarken,Matt ise onu izliyordu.Ally uzanarak Matthew'Ä°n dudaklarını öptükten sonra,alt dudağını dudaklarının arasında emdi ve ısırdı.Matthew sesli bir şekilde inlediğinde,Ally gülerek ince parmağını Matthew'in dudaklarının üzerine koydu.
" Shhh,sessiz ol "
Matthew Ally'nin bu hareketine güldüğünde,ani bir hareketle onun üzerine çıktı.Matthew elbisenin yan tarafında olan fermuarı yavaşca açtığın da,Ally'e çapkın bir sırıtış gönderdi. Matthew kırmızı elbisenin üst tarafını çıkardığın da,Ally kısık kısık nefesler alıyordu.Matthew Ally'nin kulaklarına eğilerek sakinleşmesi için bir kaç şey söyledi.
" Sakin Ol Bebeğim,
Dedikten sonra sıcak nefesini Ally'nin boynuna üfledi.Onu tahrik etmeye çalışıyordu.Ally Matthew'in önü açık ama üzerinde duran gömleğinin yakasından tutup,onu kendine çekti.Dudakları iştahla birbirine yapıştığında,kontrol Allynin elindeydi.Siyah gömleği çıkarıp Matthew'i üzerinden itti.İkisi de yataktan kalktığında,Ally Matt'i tekrar oturttu.Matt'in kucağına oturduğunda,dudaklarını sıkıp,öptü. Matt Ally'nin boynuna bir öpücük bıraktığında Ally daha da fazlasını istercesine boynunu geriye yatırdı.Matt durumdan yararlanıp,boyun kemiğine bir morluk bıraktı Ally'nin.Ally onun yumuşacık saçlarından bir tutamını alıp,eliyle çekti.Matt dayanamayıp Ally'i yatağa yatırdığında,pantolonu çoktan yerdeydi. Ally'nin üzerine doğru uzandığın da,onun açıkta olan göğsüne bir öpücük kondurdu.Ally Matthew'in sırtına tırnakları ile iz bıraktığın da,Matthew inledi.Kesinlikle onu istiyordu.Ve Matthew istediğini almayı,bilirdi.
*
Çıplak olan vücutları uyum içinde kıvrılırken,bedenleri yorgun düşmüştü. Matt sonunda kendini Ally'nin yanına attığında,gülümsedi.Kollarını Ally'nin küçük beline sarıp onu kendine çekti.Ve omuzuna küçük bir öpücük kondurdu.Elleri onun kollarında gezinirken,kulağına fısıldadı.
" Seni seviyorum meleğim."
Ally gülümseyip,onun eline küçük bir öpücük kondurdu.
" Seni seviyorum,Günışığım."
**
Heyoooo,Bu bölüm çok erotik mi oldu amk ne ıuhjfbgfd,Neyse gays,yeni hikayem Rule ve Jet Black Heart'a bakar mısınız Lütfen? :)))))))))) Okursanız çok müko olur Çıcıklar,sizi seviyom :))))))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp//Espinosa
Non-Fiction" Her son yeni bir başlangıçtır Matthew ." - #HopeSerisi 1.kitabıdır. © Tüm hakları sınırlıdır