Donderdag

48 0 0
                                    

Donderdag;
Dat betekend het begin van een nieuw race weekend.
De wekker gaat en je kijkt naast je daar ligt hij nog te slapen, je gaat zo stil mogelijk uit bed om je klaar te maken voor een nieuwe dag.
Als je net onder de douche wil stappen hoor je geluid uit de slaapkamer komen, zachtjes hoor je iemand richting jou komen "past ik erbij Eva?" Je kijkt richting de deur opening en daar staat hij de liefde van je leven, al 4 jaar lang zijn jullie samen, en nog steeds krijg je elke keer opnieuw vlinders in je buik als je hem ziet.

Je schuift de douchedeur open, die uitnodiging slaat hij niet af.
Snel stapt hij erbij onder en gaat achter je staan, zijn armen om je heen geslagen "Ik hou van je Eva" en ik van jou.

Nadat jullie beide klaar zijn lopen jullie naar de keuken waar jullie ontbijten.
"Schiet je op Eva?" Lando staat al in de deur opening op je te wachten.

Eenmaal aangekomen bij het circuit zie je alle pers al staan, je kijkt nog eenmaal in de spiegel waarop Lando reageert "Je bent prachtig zoals altijd Eva" hij pakt met zijn hand de zijkant van je gezicht vast en draait je bij voor een kus.

Hij parkeert snel de auto en loopt naar jou kant en laat je uit, dan pakt hij je hand en loopt samen met je richting de moterhome van McLaren.
Onderweg spreken verschillende fans hem aan voor foto's en handtekeningen, dat Lando overladen wordt met stroopwafels vind je maar wat fijn want stiekem is dat wat je het meeste mist aan Nederland.

Eenmaal aan gekomen in de motorhome wordt Lando al opgewacht hij geeft je nog snel een kus op je voorhoofd "tot straks babe" en loopt dan snel met zijn PA mee.

Je kijkt rond voor een plekje om rustig aan je nieuwe boek te werken, je gedachten verdwalen in je nieuwe boek waardoor je niet in de gaten hebt dat de tijd voorbij vliegt.

Lando komt achter je staan en leest een stukje mee "hij neemt haar in zijn armen en gooit haar op zijn bed"
Je schrikt op en realiseert je dat je aan het dagdromen was.

Love you to the moonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu