De dagen vliegen voorbij, je heb Lando wat ruimte gegeven om alles te verwerken.
Je komt snel uit bed je moet naar de dokter voor een echo, nog 1 maandje en dan hoop je je baby te ontmoeten.
Net als je weg wilt gaan gaat de bel, je doet open en daar staat hij dan "kunnen we praten Eva?"
"Ik moet weg Lando" naar de dokter hij kijkt op "alles goed met Uuhh.." en wijst naar je buik.
"dat hoor ik straks van de dokter" Hij kijkt je aan en vraagt "mag ik mee Eva!?" je twijfelt even maar stemt er dan mee in.Een paar minuten later lopen jullie samen het ziekenhuis in, eenmaal bij de dokter merk je dat Lando onrustig wordt en je pakt zijn hand , je wijst naar het scherm "kijk Lando, jou zoon" "zoon?, een jongetje?" "Is het een jongen!?!" Lando kijkt aandachtig tot dat de dokter zegt "alles ziet er perfect uit"
Lando draait zich om naar je en pakt je hoofd vast hij kust je.Als jullie het ziekenhuis uitlopen pakt hij je hand vast en lopen jullie samen terug naar de auto.
De dagen/weken vliegen voorbij waarbij Lando en jij weer steeds meer naar elkaar toe groeien.
Op een morgen wordt je wakker van steken, je gaat recht op zitten, Lando schrikt wakker "gaat het babe?" "De baby" "hij komt" Lando en jij hebben dit al meerdere keren besproken de laatsten dagen.
Snel haasten jullie je naar het ziekenhuis, waar een uur later jullie prachtige zoon wordt geboren met de naam Adam Lando Norris.Je zit op bed met de baby in je handen, Lando komt bij je zitten en kusje je op je voorhoofd "ik hou van Eva" "van jullie alle 2" en hij geeft de baby een kus op zijn hand.
Naar een paar dagen mogen jij en de baby naar huis.
JE LEEST
Love you to the moon
RomanceJe denkt je leven op orde te hebben; leeft als God in Frankrijk, niks kan je nu nog kapot maken Maar dan slaat alles om. Vind je ooit nog het geluk terug.. Het eerste deel van 2 boeken #dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.