Klaar voor de race

33 0 0
                                    

Zondag;
Na 2 drukke dagen van vrije trainingen en de Kwalificatie waar Lando de pole positie wist te pakken zijn jullie klaar om naar de circuit te gaan voor de race.

Eenmaal aangekomen lopen jullie direct door naar de paddock, Lando moet zich melden bij zijn team en jij besluit een ronde te lopen.

Je loopt langs de motorhome van redbull, vanaf een afstand hoor je dat iemand je naam roept en vraagt even te wachten, je draait je om en ziet Max aan komen rennen.
Zoals altijd krijg je een dikke knuffel van hem en je vraagt hoe het gaat, Max is een oude bekende van je uit Nederland en hielp je veel toen je net in Monaco kwam wonen.
Na een tijd te hebben gepraat komt Jos aanlopen en verzoekt Max om met hem mee te gaan, je geeft Max snel een knuffel en een kus op zijn wang en wenst hem veel succes met de race vandaag, waarop hij vraagt "zie ik je vanavond bij het feest?" Ja zekers ik ben erbij.

Nadat Max uit het zicht is loop je verder en besluit Charlotte op te zoeken, Charlotte is de vriendin van Charles en is net als jou altijd op de grit te vinden als de jongens racen.
Charlotte is 1 van je beste vriendinnen geworden.
Lang hoef je niet te zoeken want ze vind jou al, samen lopen jullie naar een terrasje in de paddock en kletsen over van alles en nog wat.

Over 20 minuten begint de race, je geeft Charlotte een knuffel "tot vanavond Charlotte"
Je haast je naar de motorhome van McLaren , pakt een koptelefoon van de muur en zoekt dan Lando op om hem succes te wensen en neemt dan plaatst in de garage om de race te kijken.

Na een spannende race eindigt Lando op p1, met daar achter Charles op p2 en Max op p3.
Na de ceremonie vind je Lando in zijn kleedruimte, je geeft hem een knuffel "gefeliciteerd schat" Lando pakt je vast en tilt je op, je slaat je benen om zijn middel en vind zijn lippen voor een innige zoen, jullie schrikken op als Andrew binnen komt, Lando laat jou los en je loopt naar buiten hier wacht je tot hij klaar is met omkleden en loopt dan samen richting de auto.

Love you to the moonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu