Om 8 uur hoor je een auto aankomen, je bent bijna klaar als je een berichtje krijgt "ik ben er"
Snel je hakken aan en je naar buiten.
Voor zijn auto staat Max op je te wachten, als hij je ziet komt hij naar je toe en geeft je een knuffel.
"Je ziet er goed uit Eva" "bedankt Max" en je geeft hem een kus op zijn wang.
Hij helpt je met instappen en stapt dan zelf ook in,Hij heeft een mooi restaurant uitgezocht met een plekje wat verder achterin met meer privé.
Hij houd je stoel naar achter zodat je kunt gaan zitten "Max wat ben je toch een gentleman" en je begint te lachen, "alles om die mooie lach te zien Eva"Je kijkt Max, sinds dat hij vanmiddag weg ging bleef de laatste zin door je hoofd spoken "Ik moet je wat vertellen Eva" wat zou er aan de hand zijn?
Je besluit het maar gelijk te vragen, "Max wat is er? Waar wil je het over hebben?"
Max kijkt je aan en begint wat te draaien met zijn vork op tafel, zonder iets te zeggen.
Dus je vraagt nogmaals "Max wat is er aan de hand?"
"Eerst wat eten dan praten Eva", je kijkt hem aan en door je zwangerschap heb je eigelijk altijd honger dus stemt er maar in mee.Als het hoofdgerecht op is zegt Max
"Ik heb vanmiddag na gedacht Eva" "Ja Max"
"Je komt bij mij wonen in Monaco"
Je kijkt Max met grote ogen aan, "en heb ik daar zelf nog wat over te zeggen!?"
Max kijkt je aan "wat wil je dan? Je hebt geen huis meer Eva" "Je staat op straat over 2 maanden"
Van binnen wordt je steeds bozer, wat denk hij wel niet. "Ik zal er over na denken Max" zeg je.
"Morgen vliegen we terug" "ik zal voor jullie zorgen verder heb je niemand"
Je staat op en schreeuw ik vlieg helemaal nergens heen Max, het is mijn leven!!Je loopt boos het restaurant uit, omdat je met Max mee was in de auto besluit je te gaan lopen, even je hoofd leeg maken.
"Wie denkt hij wel niet dat die is" denk je boos.
Er loopt een traan over je wang als je beseft dat hij gelijk heeft dat je niemand hebt in Nederland.Eenmaal thuis ga je gelijk naar bed morgen weer een nieuwe dag.
JE LEEST
Love you to the moon
RomanceJe denkt je leven op orde te hebben; leeft als God in Frankrijk, niks kan je nu nog kapot maken Maar dan slaat alles om. Vind je ooit nog het geluk terug.. Het eerste deel van 2 boeken #dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.