Je bent na de bevalling een paar dagen in het ziekenhuis geweest, je mag nu eindelijk naar je eigen huis, samen met je gezin, jou kleine gezinnetje.
Je kijkt vanuit je ziekenhuisbed naar het raam daar staat Lando met de baby in zijn armen "mijn alles denk je dan" Lando draait zich om en kijkt je aan, je staat op en loop richting Lando "Ik hou van je Lando" "van jullie alle 2" Lando slaat zijn vrije arm om je heen en pakt je in een knuffel "en wij van jou" je kust intens, tot je gestoord wordt door dokter.
Als je alles hebt ingepakt lopen jullie samen naar de auto op naar huis.
In de auto is er een doodse stilte, je kijkt Lando aan "wat is er?" Lando pakt je hand brengt hem naar zijn mond en geeft er een kus op "er is niks babe"
Je onderbuik gevoel zegt wat anders maar je laat het er maar bij.Als je thuis aankomt, vraagt Lando "blijf je even zitten?" Je kijkt hem verward aan maar stemt er wel mee in.
Lando brengt de baby vast naar binnen en komt met een paar minuten weer terug.
Hij doet de deur los en je stapt uit.
Dan pakt hij je bij de hand en zegt "wacht even" je krijgt een blind doek om, "wat is er aan de hand Lando?" Vraag je licht in paniek.
"Niks, vertrouw mij Eva"
Je loopt aan de hand van Lando mee naar binnen, omdat je niks ziet doe je precies wat hij zegt.
"Blijf hier staan en laat je blinddoek om tot ik het zeg"Je hoort wat gerommel en dan is het stil.
Even blijft het heel stil tot hij zegt "doe je blinddoek maar af"Je doet voorzichtig de doek af, je kijkt rond.
Overal waar je kijkt staan rode rozen, en in het midden van de kamer staan jou 2 kerels, te midden van alle rozen, Lando gaat op 1 knie "Mijn lieve Eva, jij bent mijn alles, mijn wereld"
"Wil je met mij/ons trouwen?!?"Je slaat je handen voor je mond en de tranen lopen over de wangen, je loopt op Lando af en pakt zijn hoofd vast "Ja dat wil ik"
Hij tilt je op en draait je rond, je slaat je benen om zijn middel en kust hem intens.
JE LEEST
Love you to the moon
RomanceJe denkt je leven op orde te hebben; leeft als God in Frankrijk, niks kan je nu nog kapot maken Maar dan slaat alles om. Vind je ooit nog het geluk terug.. Het eerste deel van 2 boeken #dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.