Zondag race dag;
Je bent al vroeg op, vandaag weer een dagje naar de circuit.
De afgelopen dagen waren ondanks alles toch wel heel fijn, het voelde vertrouwd om terug te zijn en iedereen weer te zien.Je telefoon gaat "ik ben er" bericht Max
Je pakt snel je laatste spullen en loopt naar buiten naar de auto van Max en stapt in.Als je zit geeft Max je een zakje, je maakt hem open en kijkt verbaast.
Er zit een zwangerschapstest in, "ik ben niet zwanger hoor Max"
"Daar komen we dan vanzelf achter Eva"
Je stopt de test in je tas en bedenkt dat je dit toch niet gaat winnen van Max.De rest van de rit wordt er niet meer over gesproken, eenmaal aan gekomen op het circuit loopt je samen met Max de paddock op, hier kom je Charlotte tegen die je stevig vast pakt en niet meer los laat "ik ben zo blij je te zien, ik heb je zo gemist Eva" "ik jou ook Charlotte"
Samen met Charlotte vertrek je naar een terrasje om bij te kletsen.
Je verteld dat Max denkt dat je zwanger bent en hoe dom je dat vind.
Charlotte zegt dan "waarom wacht je dan nog op?" Je kijkt Charlotte vragen aan
"Je hebt toch een test, ga testen dan Eva" je blijft Charlotte nog even aan kijken en beloofd haar na de race te testen.
Jullie nemen afscheid en jij vertrekt snel naar de garage van redbull om de race te gaan kijken.De race verloopt soepel en zonder al te veel ongelukken, Max eindig op p1, Charles op p3 en Lando op p15
Je loopt mee naar de ceremonie om te kijken.
Als Max je ziet geeft hij je een knuffel en je feliciteert hem met zijn 1e plek.Na de ceremonie loopt je naar de kleedkamer van Max met de test nog steeds bij je, je klopt op de deur en Max laat je binnen.
Naar een paar minuten praten over de race vraagt Max "heb je al getest?" Je kijkt naar Max en verkleurd "nee nog niet" "ik durf het niet alleen" "wat als ik wel zwanger ben Max?"
"Ik ben er voor je Eva voor altijd, of je nu zwanger bent of niet" en Max geeft je een kus op je wang.Je loopt de wc in doet de test, je loopt terug naar Max met de test nog op een kop.
Na 3 minuten wachten kijk je Max aan en draait de test om....ZWANGER staat er met grote letters.
Je kijkt Max aan met grote ogen, hij zegt niks en kijkt alleen terug.
JE LEEST
Love you to the moon
RomanceJe denkt je leven op orde te hebben; leeft als God in Frankrijk, niks kan je nu nog kapot maken Maar dan slaat alles om. Vind je ooit nog het geluk terug.. Het eerste deel van 2 boeken #dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.