Lunch date

23 0 0
                                    

Je lunch afspraak met Lando loopt iets anders dan dat je je had voorgesteld.

Als Lando je los laat stelt je voor om eten te bestellen, en bij je thuis te blijven.
Als het eten er is, gaan jullie in de keuken aan tafel zitten, "je ziet er prachtig uit Eva" zegt Lando als je de keuken in komt en hij kijkt je met een glimlach aan, je voelt dat je begint te blozen.
En gaat snel zitten, onder het eten kletsen jullie en zeg je "Lando waar is Roos?" Lando schrikt en zegt dat het zijn grootste fout was om jou zo te behandelen en Roos dat stelde niks voor.
"Jij bent de liefde van mijn leven Eva" "kun mijn alles vergeven?" "Het spijt mij zo"
Je weet niet goed wat je moet antwoorden en begint snel met opruimen van de borden, Lando kijkt je aan maar zegt niks, "Zullen we een filmpje kijken?" Stel je snel voor voordat Lando je tranen ziet.

Als jullie samen op de bank zitten voor de film, merk je dat moe wordt, je schuift dichter richting Lando die daar direct op in speelt en je in een knuffel neemt.
Je dommelt weg maar voordat je in slaap valt zeg je "ik vergeef je Lando"
En je valt in slaap.
Je schrikt iets wakker als Lando je neerlegt op je bed, hij zegt "ik ga" "nee blijf! alsjeblieft" zeg je hem.
Hij kijkt je vragend aan, gaat op de rand van het bed zitten "Eva wat wil je?" "Ik wil jou Lando" "alleen jou"
Hij pakt je hoofd vast met handen en brengt zijn lippen dicht bij je, dan zit hij stil en zegt nogmaals "het spijt mij zo" je kust hem, eerst gewoon wat overgaat in een intense kus, hij komt naast je liggen en je kruipt in zijn armen, je ogen worden opnieuw zwaar en je valt in slaap.

De volgende morgen wordt je wakker, en kijkt naast je, het bed is leeg.
Je denkt heb ik dan alles gedroomd?
Op dat moment hoor je voetstappen, je gaat snel rechtop zitten "goeiemorgen babe" je kijkt op en ziet Lando in de deur opening staan, met alleen zijn boxershort aan.
Je lacht en zegt hard op "toch geen droom" Lando kijkt je vragend aan vanuit de deur opening, je komt uit bed en geeft hem een dikke knuffel.

Love you to the moonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu