Jij en ik samen

24 0 0
                                    

De volgende ochtend word je wakker door je telefoon.
Een berichtje van Charlotte, "hey hey Eva, hoe gaat het met jou? Weet je al meer?!!"
Je denk terug aan gisteren en denkt shit je zou Charlotte berichten als je de test had gedaan.
Zonder wat terug te sturen leg je je telefoon weg.
Er spookt van alles door je hoofd wat wil je? Wat ga je doen? Waar ga je wonen?

Je besluit de volgende dag Charlotte te bellen, jullie kletsen uren over alles en Charlotte beloofd je te komen helpen met alles.
Nadat je hebt opgehangen besef je dat je leven in Monaco verder gaat in Nederland heb je niemand meer.

De opvolgende maanden vliegen voorbij met elke dag meer regelen en afscheid nemen van alles van je moeder.
Met alle hulp van Charlotte en Charles gaat dit stukken sneller en heb je zelfs al een klein appartementje gevonden in Monaco.
Tot de dag komt dat je definitief afscheid neemt van je moeder en van Nederland.

Als je aan komt in Monaco staan Charlotte en Charles al op je te wachten, ze brengen je naar je nieuwe appartement met als verrassing dat alles al ingericht is, de tranen lopen over je wangen en je vraagt je hard op af waar je dit aan te danken hebt, Charlotte pakt je in een knuffel en zeg "alles voor mijn beste vriendin" Ook Charles komt erbij en zegt "Alles voor jullie 2".

Die avond zak je uitgeput op de bank, met je hand wrijf je over je kleine buikje "Mijn kleine wonder" "Jij en ik blijven altijd samen" " samen kunnen we de wereld aan"
Je dommelt wat weg tot je opschrikt van je telefoon.
Je opent je telefoon en ziet een berichtje "Hey Eva, kunnen we alsjeblieft praten" "het spijt mij zo"
Je blijft staren naar je scherm, en kijkt dan naar de afzender..

Met grote letter staat er LANDO met een hartje erachter je hebt dit nooit aangepast in je telefoon.

Love you to the moonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu