Lando, LANDO denk je hard op, je voelt een trapje in je buik en je begint te lachen, je wrijft over de buik en zegt "we moeten papa maar eens vertellen over jou" nogmaals een trapje in je buik "morgen kleintje" "morgen zullen we papa bellen".
De volgende morgen schrik je wakker en kijkt op de klok 11 uur, je staat snel op zolang heb je in maanden niet geslapen.
"Goeiemorgen kleintje" "vandaag is de grote dag"
Je pakt je telefoon en stuurt Lando een berichtje "Lunchen?" Snel stuur je Charlotte ook een berichtje om haar te zeggen dat je haar advies hebt gevolgd, Charlotte stuur je terug "ben trots op je, en niet vergeten hem het te zeggen hè" je lacht en legt je hand op je daar kun je niet meer omheen en je legt je telefoon weer weg.
Je loopt naar badkamer om je klaar te maken, je telefoon gaat, je loopt er snel heen Lando appt terug "waar moet ik je ophalen?" Je appt wat heen en weer met hem over je nieuwe adres en hoelaat.Nadat Lando stuurt "zie ik je om 12 uur" kijk je op de klok dat is over 20 minuten, dat wordt je snel klaar maken.
Je staat voor je kast en bedenkt wat trek ik aan, je wil je kleine buikje nog even verborgen houden, je kiest voor een kort zwart jurkje die wat uitloopt, en dan gaat de bel, je kijkt nog even snel in de spiegel en draait je dan om, om de deur los te doen.
Daar staat hij dan, in een spijkerbroek met zwart blousje, en zijn petje achterste voren op zoals je hem altijd graag zag.Je voelt wat in je buik, zijn het vlinders? Of toch wat anders voordat je je dat beseft ren je naar de wc en daar komt alles eruit, Lando doet de deur dicht en rent achter je aan, als hij in de badkamer aan komt zit je naast de wc in elkaar gezakt.
Lando komt naast je zitten "gaat het Eva?" Je voelt opnieuw wat opkomen en opnieuw komt alles eruit, Lando pakt je haar vast en wrijft over je rug.
Na een paar minuten lijkt het beter te gaan en wil je gaan staan.
Je bent zo slap in de benen dat je opnieuw naast de wc zakt, Lando zegt "Sla je armen om mij heen"'en hij tilt je op en brengt je naar je bed.
Hij komt naast je zitten en vraagt "Gaat het echt wel goed Eva?" Je ziet bezorgdheid in zijn ogen.
Je begint te huilen, Lando trekt je in een innige knuffel, je tranen blijven komen, het voelt zo vertrouwd aan zijn armen om je heen, maanden heb je je sterk gehouden en nu, nu komt alles eruit.
JE LEEST
Love you to the moon
RomanceJe denkt je leven op orde te hebben; leeft als God in Frankrijk, niks kan je nu nog kapot maken Maar dan slaat alles om. Vind je ooit nog het geluk terug.. Het eerste deel van 2 boeken #dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.