Je verblijft al 3 weken bij je moeder, je hebt geen contact gehad met Lando en geniet van alle rust.
Je hebt afgesproken met oude vrienden en probeert ondertussen ook nog wat aan je boek te werken.Het is half 8 en je wekker gaat, je pakt je telefoon om de wekker uit te zetten.
Je gaat snel uit bed en trekt je badjas aan.
En loopt dan naar beneden naar de keuken waar je een briefje aan treft "Ik ben verse broodjes halen Liefs mam"Je gaat aan de slag en dekt vast de tafel zodat jullie straks samen gezellig kunnen ontbijten.
De winkel is 15 minuutjes rijden van je moedershuis, in de verte hoor je sirenes.
Je verwacht je moeder elk moment weer thuis dus gaat je snel aankleden.Als je net klaar bent gaat de bel, je loopt naar de voordeur "mama is vast de sleutels vergeten"
"Ik kom eraan mam" roep je als je naar beneden holt van de trap af, maar als je de deur los doet staat daar niet je moeder..2 politie agenten staan voor de deur, vragend of je de dochter bent van Tooske Pleit "Ja dat klopt, dat ben ik Eva Pleit" de agenten geven je een hand stellen zich voor en vragen of ze even binnen mogen komen.
Eenmaal binnen vragen ze je te gaan zitten "Je moeder heeft een auto ongeluk gehad, onderweg in de ambulance is ze overleden" "gecondoleerd"Je voelt de grond onder je weg zakken, je wordt draaierig en voelt je maag inhoud omhoog komen.
De agenten vertellen nog van alles maar alles gaat als een waas aan je voorbij.
Na een paar minuten vragen ze of ze iemand voor je kunnen bellen?
Maar wie dan? Je vader is overleden toen je nog klein was en verdere familie had je ook niet.
Ze geven je gegevens van de uitvaart en laten zich dan weer uit.Je besluit mams beste vriendin te bellen Sofie de moeder van Max en vertelt het hele verhaal, Sofie komt er direct aan en verteld dat Max ook onderweg is naar Nederland.
Samen met Sofie en Max regel je die opvolgende dagen alles voor je moeder en haar uitvaart, op de dag van de uitvaart blijft Max dicht bij je, het is weer net even zoals vroeger jullie zijn onafscheidelijk van elkaar.
JE LEEST
Love you to the moon
RomanceJe denkt je leven op orde te hebben; leeft als God in Frankrijk, niks kan je nu nog kapot maken Maar dan slaat alles om. Vind je ooit nog het geluk terug.. Het eerste deel van 2 boeken #dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.