De foto

24 0 0
                                    

De volgende morgen wordt je wakker van een berichtje, je kijkt naast je maar het bed is leeg.
Je roept "Schat?" geen gehoor, je pakt je telefoon, en schrikt 14 nieuwe berichten/foto's en allemaal meldingen van insta en TikTok.
Je maakt ze open en laat van schrik je telefoon vallen.

Gedachten razen door je hoofd "dat kan niet" "dat klopt niet" "dat is hij niet"
Je pakt je telefoon op en kijkt opnieuw, je voelt de tranen over je gezicht lopen, jou Lando al zoenend met een andere vrouw.

Je stapt snel uit bed, kleed je aan en gaat opzoek naar Lando voor een verklaring.
Als je hem in de keuken hebt gevonden laat je de foto's zien en vraagt "wat is dit?" Hij kijkt je aan en zegt niks.
De tranen komen opnieuw op en lopen langs je wangen "Jij klootzak" en huilend ren je naar de slaapkamer, hier pak je snel wat spullen bij elkaar om te vertrekken.
Je wil geen minuut langer blijven.

Als je terug komt in de keuken, komt Lando na je toe gaat voor je staan en smeekt je "laat mij het uitleggen, ga niet weg".
Je drukt hem aan de kant "Ik ben even tijd voor mijzelf nodig"
Je pakt je auto sleutels en loopt naar je auto.

Je rijd naar een hotel voor een kamer.
Eenmaal op je kamer aangekomen voel je de tranen opnieuw op komen, je telefoon gaat over.
Max belt je, ook hij heeft alles gezien op insta en TikTok.
Je verteld dat je weg bent bij Lando en nu in een hotel zit, er over na denkt om een tijdje terug te gaan naar Nederland om bij je moeder op adem te komen.
Nadat je op hebt gehangen met Max zie je dat je een berichtje hebt van Lando "het spijt mij zo babe, alsjeblieft vergeef mij"
Je stuurt terug dat je tijd nodig hebt en dat je terug gaat naar Nederland om er over na te denken. Hij reageert terug "neem je tijd, ik wacht hier op je"

De volgende dag boek je een vlucht naar Nederland waar je moeder op je wacht.

Love you to the moonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu