KABA KIZLAR KARTELİ

8.2K 870 580
                                    

⚠️: ikili POV anlatımı, bağımlılık, takıntı, zorbalık, narsisizm, depresyon düşünceleri, kişilik bozukluğu, müstehcen cinsel içerik, aile sorunları ve travmaya yönelik tetikleyici unsurlar bulunduruyor. bunu bilerek okuyunuz.

instagram: misshelov
twitter: witchcartel

merak ediyorum
sana yetiyor mu güzelliğim
ya da güzel sayılır mıyım hiç
seni görmeden önce
beş kez değiştiriyorum giydiklerimi
acaba bu pantolon
sağlar mı beni soymak istemeni
şu kız
öyle çarpıcı ki
çözüyor dizlerimi
diye düşünmen için
bir şey var mı yapabileceğim
yaz bunları bir kâğıda ve gönder
içimdeki en güvensiz parçalara
ne kadar güzel olduğumu söyleyen
sesin bile yetiyor gözlerimi doldurmaya
sana yettiğimi söyleyen o sesin

| güneş ve onun çiçekleri
by rupi kaur |

KABA KIZLAR KARTELİ

༒︎

Sevilmenin altın kuralını on dört yaşımdayken öğrendim.

Büyükannem hoşgörünün her daim insan kalbinde sıcak bir yeri olduğunu söyler. Ona kafasını ezbere metinlerden kaldırıp dış dünyanın gerçekliğine çevirmesini önersem de buna inandığı bir gerçek. Oysa yanılıyor. Bana kabuğuma çekilmemi ve aynalardan uzak durmamı söylüyor ancak sahip olduğum tek cazibeyi kaybettiğim vakit, kafesleyebileceğim kimse kalmayacağını o da biliyor.

Öyle ki bir keresinde, "Çekici gözler ve güzel bir vücutla yalnızca bir noktaya kadar gidebilirsin, Larin." demişti, bana bunca zaman bir arada tutamadığı her bozgunun bedeliymişim gibi bakarak. "Bir gün bu tarz numaraların bile yeterli gelmediği biri tarafından terk edileceksin."

Kelimelerini hayat tutumu hâline getirdiğiniz insanlara sırtınızı dönmek her daim zor olurdu fakat onun avutucu sözlerine inanmayı geride bırakalı çok oluyordu.

Çünkü benim sihrim buydu.

Lise mezuniyetinde balo kraliçesi seçilmemin altında bu yatıyordu. Kafeteryada oturduğum masaların hiçbir zaman boş kalmamasının da. Hazırlık senemde Goblin lakaplı Profesör'ün dersine yetişmeye çalışırken, koridorda çarparak formasına bir termos dolusu kaynar kahve döktüğüm Lakrosçu çocuk? Söylediği ilk şey, "Numaranı verir misin?" olmuştu. "Kazara yaptığın hiçbir şey için özür dilememelisin."

Hile, hile ve biraz daha hile.

Vaktinde yabancı kaldığım her şey günün sonunda gösteriye çevirebileceğim zahmetsiz bir oyun hâline geldi. Peşimden sahip olduğum albeniye rağbetler yağarken, bulunduğum mevki bunun yanına ulaşılmaz popülerliğimi ekledi. Gecelerin ve partilerin aranan ismi... Öyle ki adımın yerini alan her yeni sıfatla birlikte entrikama kapılanların sayısı da aynı örüntüyü itinayla takip etti.

Ta ki sahip olduğum tek hileyi yok edebilecek potansiyele sahip o oğlanla tanışana kadar.

O günden sonra kötü kız olarak anılmayı ben seçmedim.

Ama iyi çocuklarla işim olmadığını söyleyebilirim.

Annem bana ilişkilerin daima belirli bir statüye göre ayrıldığını öğretti ve sosyetenin belirlediği aynı toplumsal sınıftan gelmeyen insanların, farklılaşmaya gebe bir dünyada asla huzurlu bir birliktelik sürdüremeyeceğini belirtti.

Bu yüzden iyi kızlar ne masallarda, ne de hakiki dünyada; kötü çocuklara ait değildi.

Çünkü kabullenmesi güç de olsa Charming'i hak eden hiçbir zaman Külkedisi olmadı.

Rapunzel hapsolduğu şatoda umutsuzca gerçek aşkı andı fakat acınası kalbini, güzelliğini bir hiç uğruna yok edecek aptal bir casusa kaptırdı.

Ariel kırılgan, Aurora sıradandı.

Bu yüzden masallar sonunda onlar kazandığı için değil, akışında benim gibilere yer verdiği için tat bıraktı.

Ben Little Mermaid'teki deniz cadısı ve modern prenseslerin anasıyım. Masal masal ismim değişse de özümde aslında hep aynıyım. Ursula, Lady Tremaine, Maleficent, Grimhilde ve Madam Medusa...

Hepsi beni alt edebileceğini zannetti oysa günün sonunda kaçtıkları şey varlığımın kendisiydi.

Öyle ki, benim tarafımdan incinen ilk ve tek
kız—Alara Yücel, o gece kurduğu ufak birliğine ona daima beni hatırlatacak unutulmaz bir isim verdi.

Kaba Kızlar Karteli.

༒︎

Larin Koroğlu | Kaba Kızlar Karteli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Larin Koroğlu | Kaba Kızlar Karteli

Larin Koroğlu | Kaba Kızlar Karteli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alara Yücel | Kaba Kızlar Karteli

modern prensesler evreniyle merhabalar!!!
bu, tamamen kendi dünyalarında ve kendi sorunları arasında bir şekilde hayatta kalmaya çalışan bir grup alakasız afacanın yolunu bulma hikâyesi. daha doğrusu birbirini bulma hikâyesi. ve şimdi buna siz de dahilsiniz. kaba kızlar ve iyi oğlanların dünyasına hooooş geldiniz. biz uzun zamandır içeride sizi bekliyorduk da...... 🎀🌷💗

KABA KIZLAR KARTELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin