☙
Natalie Imbruglia, Torn
4. KİBİR CADISI ve
İNEKLER KRALI"Özel biri değil, sıradan fikirleri olan
sıradan bir adamım. Bana adanmış anıtlar
yok ve adım çok geçmeden unutulacak. Ama
bir şeyde tamamen başarılı oldum; birini
tüm kalbim ve ruhumla sevdim.
Ve bu benim için yeterliydi."
-The Notebook♌︎
EGEMEN YÜCEL:
Haftalık Sorunlarım listesinin başını son günlerde Larin Koroğlu çekiyordu.
Beni zorla dahil ettiği düellonun üzerinden yirmi dört saat bile geçmemişken, aklım hâlâ dün sabahki sohbetimizin ve şart koştuğu iddialı ödülün yörüngesinde dolanıyordu.
Kazanırsam bir ay boyunca kölemsin.
Bunun gerçekleşme ihtimali hiçbir olasılık içine dahil değildi.
Kaybedersem bana istediğin her şeyi yapabilirsin.
Eh, bu düşünmeye değer bir seçenekti.
"Bu kadar erken gitmek zorunda mısın?" Koşu ayakkabılarımın bağcığını bağlamak için bıraktığım sporcu çantamı yerden alırken, yanağı içe gömülecek şekilde kapıya yaslayan Alara'nın kızgın sesi kulağıma ulaştı. "Pazara kadar kalabilirdin. Babam seni döküntü Wagoneer'ıyla* bırakırdı."
Burnuma kayan gözlüğü yerine oturttuğumda ona doğru mahçup bir şekilde gülümsedim. "Pazartesi sunumum olduğunu söylemiştim."
"Yardım isteseydin seni çalıştırırdım." diye karşı çıktı gözlerini üzerime dikerek. "Senden daha zeki olduğumu biliyorsun."
Bakışlarım çatık kaşlarında ve onu olduğundan çok daha hissiz gösteren mavi gözlerinde gezinirken sırıtışım büyüdü. Yüz hatlarının bu denli sert ve kaba görünmesi onun açısından büyük bir avantajdı çünkü bu tarz duygusal anlarda ne hissettiğini usta bir şekilde gizleyebiliyordu. "Yardıma ihtiyacım yok, Alara. USB'm diğer evde kaldı."
"Bahaneler, bahaneler..." Portmantoya asılı kahverengi deri ceketimi suratıma fırlatırken gerçekten öfkelenmiş görünüyordu. "Siktir etsene. Günün sonunda bu aptal yerde bir başımayım ne de olsa."
Gülüşüm dudaklarımdan çekildiği sırada sıcak atmosferin yavaşça dağıldığını hissettim. "Babam... Birazdan gelir."
Konuşamadığım ve ona, öğrenci evine bir gün erken dönmemin nedeninin altında sunumumun değil, Larin Koroğlu gerçeğinin yattığını anlatamadığım için vücuduma batan dikenlerin ızdırabı o noktada iki katına çıkmıştı. Bütün sorunlar bir denklem gibi sonucunda yalnızca o kıza bağlanıyordu. Son bir haftayı tuhaf bir saçmalıktan ötürü bana takıntılı hâlde geçirmiş ve şimdi de kaybettiğim takdirde bedelini ödeyeceğim bir düelloyla gelmişti.
İyi nokta şuydu ki, maçı yaptıktan sonra yakamı bırakacaktı.
Kötü nokta ise, kaybedersem beni bir ay boyunca kendi peşinde kuyruk—onun tabiri ile köle yapacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABA KIZLAR KARTELİ
Novela JuvenilCharming'i hak eden hiçbir zaman Külkedisi olmadı. Rapunzel hapsolduğu şatoda umutsuzca gerçek aşkı andı fakat acınası kalbini, güzelliğini bir hiç uğruna yok edecek aptal bir casusa kaptırdı. Ariel kırılgan, Aurora sıradandı. Bu yüzden masallar s...