Not :yazım yanlışları için özür dilerim çok beklettim ama uzun olsun istedim bir daha ki bölüm bütün karekterleri yazdım merak etmeyin.
Size süprizim var.İstgram avin.elif/penumbra36 takip edermisiniz acaba kitap bölümleriyle ilgili çok güzel detaylar var
İYİ OKUMALAR KUZULAR
Bu gün büyük bir yıkımın acı çığlığı ile yankı bulmuş Yıldırım konağı hiç bir sır gizli kalmaz hiç bir günah kefaretini ödemeden sır olup yok olmaz milat değişir sırlar vuku bulurdu.
"Ölüyor evladım canımın canı ölüyor yetişin"
Elif'in feryadıyla tüm Mezopotamya kan ağladı bağrı sızım ,sızım sızladı bir annenin evladı için çırpınışlarına seyirci oldu .
Kolları arasında can çekişen çocuğun saçlarını usulca okşadı Elif incitmekten o kadar çok korkuyordu ki kelimeler satırlar yetmezdi anlatmaya.
"Dayan kurban olayım dayan annen sana birşey olmasına izin vermez"
Herkes şoktan çıkmış başına toparlanmıştı .
Fikret ağa bir gelinin kucağında torununa birde kapının eşiğinde gözüken iki çift ayağa baktı .
"Ne oldu burda "
Elif kızarmış gözlerle kayınpederine baktı doğurmadığı yüreğinde yeşeren evladı can çekişirken konuşmak zor gelmişti lakin herkes bir cevap bekliyordu.
"Sesler ..geldi koştu dur dedim durmadı onla..r yaptı onlar vurdu"
Herkes kadının hıçkırıkları arasında söylediklerinden hiç birşey anlamamıştı.
Onu o halde bırakıp kapısı açık kapıya doğru gitmiştiler di ki.
Kapıyı biraz itteklediklerinde
kimse Yusuf ağayı ve gelinlerinin kuzenini kanlar içinde görmeyi beklemiyordu öyle ki Sevda bile şokun etkisinden çıkamamış o engamede oğlunun vurulduğunu anlayamamıştı.Fikret ağa ve Filiz hanım oğullarını gördükleri gibi yere yığılmış ağıt yakmışlardı.
"Oğlumm"
Hiç bir mazlumun ahı yerde kalmazdı bu gün abla hasretiyle can veren çoçuğun diyeti yüreğine düşen ateşti.
Hasta yatağında inim inim inlemişti ilacı ona şifa olmak uğruna zalime kurban giden ablasıydı.
Olaylardan 1 saat önce:
Sevda aynanın karşısına geçmiş hep olduğu gibi boyanıp takıp takıştırıyordu tüm gözler üstünde olsun istiyordu
herkes beğeniyle onu süzsün arzulasın istiyordu ona göre kocası sadık değilse onunda olmasına gerek yoktu.Kapının usulca açılmasıyla kapıya doğru baktı ama gelen sima onu telaşlandırmadı değildi gelmesinin yeri ve zamanı değildi biri onu bu odada görse çıkılmaz bir yola sürüklenirlerdi .
Telaşla adamın yanına gidip kollarını çekiştirip odanın dışına sürüklemeye çalıştı.
Biri onu bu odada görse tüm gün yüzüne çıkardı.
"Ne yapıyorsun burda delirdin mi nasıl bu odaya girersin ya bir gören olmuşsa"
Adam adiyce sırıtıp kadının belinden tutup kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Şefkati
Ficção GeralAziz Ağa: "Varsın hiç çocuğumuz olmasın kırlangıç bizde anne baba hasretiyle kavrulan çocuklara yuva oluruz " Ayşe: Anneler hep can yakar Aziz ya bende annem gibi onların canını yakarsam korkuyorum çok korkuyorum yüreğim onun gibi bir anne olmaktan...