NOT:ÇOK Yorgunum sezon finali yapmak istesemde size kıyamıyorum canlar destek dememe gerek yok çünkü siz hep her zaman tam desteksiniz bana yazım yanlışları için özür dilerim sizi çok seviyorum kuzular bazen bildirim alamıyor yorumları göremeye biliyorum k.b
Instagram:avin.elif /penumbra36
Şarkı Aynur Doğan/qumrike
🍁🍂🍁🍂 İYİ OKUMALAR 🍂🍁2. AY SONRA...
Ne uyku uyuya biliyordu nede bir iş yapabiliyordu göğüs kafesi özlemle dolmuş kaburgaları iğne olup tenine batıyordu.
Odasının kapısını açıp yatağına doğru yürüdü genç adam yıllarca bu yatağa yatan yaralı iki kuştu onlar .
Birbirlerine sığınan yara değil şifa olmayı seçen iki insandı onlar.
Çeketinin çıkarıp koltuğa doğru attı önceleri olsa asla böyle yapmazdı karısı yorulmasın diye kendi kıyafetlerini atmaz hatta yeri gelir karısı uyuduğunda kıyafetlerini kendi ütülerdi yeri gelir kendi yataklarını toplar karısına yorulmasın diye uğraşırdı.
Çünkü anasının onun küçük omuzlarına ne kadar yük bindirdiğini bilirdi.
Karısını alıp çekip gitmek istesede karısı istememişti iyi ve kötü sevdiği adamı ailesinden uzaklaştırmak istemiyordu.
Xece hanım ne kadar gaddar olsada bir anneydi bunu yaşatmak istemiyordu Ayşe.
Karısının yastığını alıp burnuna dayadı baharın taze açmış nergisi kokuyordu burnu bile bu kokuya hasretti.
"Baksan koca konak dolusu insan var ama niye kimsesiz hisediyorum kadın ,özlem midir yüreğimi sıkıştıran yakıp küle çeviren"
Ağlıyordu adam sevdası yüreğinden taşmış okyanusa çevirmişti göz bebeklerini.
"Yeminimsin kadın yenilğiye alışkın en büyük sınavımsın"
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂Ayşe oturmuş gökyüzünü seyre dalmışken o anda aklına yıllar önce Aziz'in ondan saklamaya çalıştığı bir sofrada Xece hanımın yüzüne hastalığını vurduğu ilk an geldi.
GEÇMİŞ:
Her kes sofraya oturmuş yemeğin servis edilmesini bekliyordu Aziz ağanın gözleri küçük karısını aradı sonunda elinde yemek sepetiyle sofraya doğru geliyordu yüzü çok bitkin ve yorgun gözüküyordu bir kaç gündür iş için acilen yurt dışına gitmesi gerekmişti içine sinmesede
mecburen karısını bırakmıştı hiç dinlenmeden işlerini halletmiş akşam yemeğine yetişe bilmişti.Karısının halinden anasının boş durmadığını anlamıştı masanın üzerinde ki elleri istemsizce yumruk olmuştu.
"Ben sana kaç kez diyeceğim karım iş yapmayacak diye Xece hanım çalışan mı yetmiyor git tut ama karımdan uzak dur"
Kadın oğlunun öfkeli sesine keza çok sakin bir tonda .
"Karı olamıyor hizmetçi olsun bari "
Kocasıyla kaynanasının bir kez daha onun için kavga ettiğini gören Ayşe vicdan azabıyla elindeki sepeti masaya bırakıp sakinleşmesi adına elini kocasının omzuna koyup.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Şefkati
Ficção GeralAziz Ağa: "Varsın hiç çocuğumuz olmasın kırlangıç bizde anne baba hasretiyle kavrulan çocuklara yuva oluruz " Ayşe: Anneler hep can yakar Aziz ya bende annem gibi onların canını yakarsam korkuyorum çok korkuyorum yüreğim onun gibi bir anne olmaktan...