Bölüm 1: Başlangıç

176 15 5
                                    

Peter Parker, yeni bir hayatın başlangıcında heyecan ve umut doluydu. Liseye başladığı günlerde, amcası Ben, ona her zamankinden daha fazla destek olmuştu. Peter, genç öğrenci olarak, geleceğini bilim ve teknolojiye adama kararlıydı.

Ancak, tam bu dönemde, hayatının tamamen değişmesini sağlayacak olayların gerçekleşeceğini bilemezdi.

Bir gece, Peter'ın amcası, hırsızlık yapmak için başka bir eve girmeye çalışan bir suçlu tarafından öldürüldü. Amcanın ölüm haberi, Peter'ı derinden sarstı ve onu büyük bir öfke ve intikam düşüncesiyle doldurdu.

Ancak, olaya karşı kin dolu duygularla hareket etmenin hiçbir şekilde çözüm olmadığını biliyordu. Peter, yaşanan bu trajedinin ardından polisin söylemek istemediği daha fazla bilgi öğrenmeye karar verdi.

Geceleri bilgisayarının başına geçerek, hırsızlıkla ilgili haberleri incelemeye başladı. İçgüdüsel olarak, amcasının katilinin yakalanmasının kendi sorumluluğu olduğunu hissediyordu.

Ancak, bu yüksek motivasyonu, süper güçler kazanmasını sağladı.

Peter hırsızlıkla ilgili daha fazla bilgi toplamaya giderken sokakta bir adamla çarpıştı. Adamın sırtındaki çanta yere düştü ve içindeki tüpler kaldırıma dağıldı. "Özür dilerim, Efendim. Kusura bakmayın. Benim hatamdı." dedi Peter.

Adam hemen tüpleri alıp çantasına doldurmaya başladı. "Önüne baksana velet." dedi sinirle. Hepsini topladığında hemen bir ara sokağa daldı ve gözden kayboldu. Unuttuğu birşey olduğunun farkında değilidi.

Peter kaldırımın köşesinde adamın almayı unuttuğu tüpü gördü ve aldı. Adam'ın girdiği ara sokağa girdi. Sakarlığı bugün üstündeydi. Koşarken bileği burkuldu ve yere çakıldı. Tüp kırıldı. İçindeki örümcek Peter'ı ısırdı.

-6 ay sonra-

Peter vücudundaki gelişmelerin farkına vardığında, artık normal bir gençten çok daha fazlası haline gelmişti. Örümcek kuvveti, duyarlılığı ve hassasiyeti, onu olağanüstü biri haline getiriyordu. Peter, bu yeni güçleriyle amcasının intikamını almayı kafasına koymuştu.

Uzun uğraşlar sonucu aradığını bulan Peter, amcasını öldüren suçlunun peşine takıldı. Elde ettiği süper güçleri sayesinde, suç dünyasında adeta bir rüzgar gibi esmeye başladı. Zorlu mücadelelerden geçerek suçluları korku dolu gözlerle izleyen Peter, kendisine "Örümcek Adam" adını verdi. 

Artık halkın koruyucusu olan bu kahraman, adaleti sağlamak ve suçla mücadele etmek için süper güçlerini kullanmaya başladı.

Amcasının intikamını alan Peter, şimdi daha büyük bir misyonun peşindeydi. Yeni edindiği güçleriyle suçla savaşmaya devam ediyor ve insanların güvende hissetmesini sağlıyordu.

May hala kocasının ölümünü atalatamıyordu. İşe gitmiyordu, yemek yemiyordu, Peter'la konuşmayı bırakmıştı. Oturduğu salon koltuğundan mutfaktaki Peter'a seslendi. "Peter lüten bana yemek yapma canım istemiyor."

Peter mutfaktan salona seslendi. "May hala lütfen birşeyler yemelisin. Seni böyle görmeye alışık değilim." Peter tabakları hazırlayıp salona geldiğinde kapı çaldı.

"Ned'i mi çağırdın, Harika dışarı çıkıp eğlenin. Mutlu olmayı hak ediyorsun canım." dedi May.

Peter ayağa kalkarken cevap verdi. "Hayır, May kimseyi çağırmadım. Benim kadar sende mutlu olmayı hak ediyorsun. Lütfen kendine haksızlık etme"

Kapıyı açtığında şok oldu. Karşısında Dünyanın en zengin, en harika ve en mükemmel süper kahramanı duruyordu. 'Tony Stark'

"Merhaba Bay Parker, beni kapıda mı bekleticeksiniz"

Peter yaşadığı şoktan dolayı hiç birşey diyemedi, sadece kapının önünden çekildi.

Tony sanki kendi eviymiş gibi hemen salon koltuğuna oturdu.

Peter gibi May de çok şaşırmıştı.

"Merhaba Bayan Parker, Ben Tony. Tony Stark. Yeğeniniz Stark Bursuna başvurmuştu. Sizi tebrik etmeye geldim. Gerçekten çok zeki bir genç. Değilmi Bay Parker?"

Peter Tony konuşurken şoku az atlatmış, kapıyı kapamayı başarmıştı. Ama oturmak hiç aklına gelmemiş, kapının önünde dikilmişti. Tony'nin kendisine soru yönelttiğini görünce kekeleyerek cevap verdi. "nE... E-Evet. T-Tabi... B-Burs... H-Hayır"

Tony Peter'ın bu kadar beceriksiz olduğunu düşünmemişti. "Bayan Parker yeğeninizle özel olarak konuşmam mümkün mü" diye sorudu.

May Peter'ın ona yemesi için getirdiği tabaklardan birini Tony'nin önüne iterken "Tabi konuşabilirsiniz." dedi.

Peter odasına doğru giderken Tony de peşinden geldi.

____________________
Merhabaaaa

Yaşadığım durumdan kurtulduğum için hızlı bir kutlama kitabı yazmaya başladım 🤗🤗🤗

A New Life/irondad/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin