Bölüm 6: Peter Uyanıyor

74 8 2
                                    

**Sabah**

Tony Peter'ın Teyzesi May'den bir telefon aldığında kahvaltı yapıyordu. Peter uyanmıştı!

Tony ayağa fırladı ve Natasha'nın odasına koştu, kapıyı çaldı ve cevap beklemeden içeri girdi. Natasha masasında oturmuş bir şeyler yazıyordu.

"Nat!"

"Ne?"

"Peter uyandı!"

"Gerçekten mi?"

"Biliyorum, bugün iyi bir ruh halindeyim ve bu yüzden seninle dalga geçiyorum. Gerçekten, elbette!"

"Bu harika! Ona git! Ben de diğerleriyle geleceğim!"

"Tamam Nat!"

**Peter'ın bakış açısı**

Her şey hâlâ karanlıktı ama uyandığımı fark ettim bir an öldüğümü sandım ama neden öyle sandım biliyorum. 

Gözlerimi açmaya çalıştım, bu çok yorucuydu. Bana saatler gibi gelen bir sürenin ardından (5 dakika) gözümü açtım.

Gözlerimi açtığımda oda oldukça karanlıktı. Bir hastane yatağında yattığımı fark ettim, bu ilk başta beni sakinleştirdi. Ne olduğunu gerçekten bilmiyordum. Olanlar dilimin ucundaymış gibi hissettim ama nedense hâlâ bilmiyordum. Kapı aniden açılıp bir hemşire içeri girdiğinde ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordum.  Yanıma gelip kısaca nasıl olduğumu sordu. Biraz sonra doktor da geldi.  Birkaç muayene ve testten sonra ziyaret alabilecektim.

Bir süre sonra kapı açıldı. Bay Stark odaya geldi. "Hey çocuk"

"Merhaba, baba P-pardon Bay Stark. Kafam karıştı efendim. Üzgünüm"

"Gerçekten endişelendim!"

"Gerçekte ne oldu Bay Stark?"

"Sana daha sonra söylerim ya da yarın daha iyi olur. Şimdi biraz uyusan iyi olur. Ama ondan önce başka ziyaretçilerin var. Fazla zamanımız yok. Aslında şu anda sadece bir kişinin seni ziyaret etmesine izin veriliyor."

"Tamam? Endişelenmeli miyim?"  Cümleyi söylemeyi henüz bitirmiştim ki kapı açıldı ve Natasha koşarak bana doğru geldi. Beni kucakladı ve fısıldadı, "Daha iyi hissetmene sevindim küçük örümceğim."

Beni bıraktığında, Bay Rogers'ın da kapı eşiğinde durduğunu gördüm ve Bay Banner'ın doktorlarla konuştuğunu duydum.

Birkaç dakika sonra diğer ikisi de bana merhaba dedi. Artık herkes bir şeyler konuşuyordu ama tuhaf bir şekilde herkes 'ne oldu' konusundan kaçmaya çalışıyordu. Bu beni şüphelendirdi ama bunun hakkında fazla düşünemeyecek kadar yorgundum. Biraz daha uyanık kalmaya çalıştım ama durum gittikçe kötüleşiyordu ta ki Bay Stark bir noktada kafamın düşmeye devam ettiğini fark edip dedi ki, "Şimdi biraz uyumalısın! Biz sonra geri döneceğiz. Sen biraz daha zinde olduğunda!" 

Tekrar uykuya dalmak üzereyken sadece başımı salladım. Biraz "Teşekkür ederim" diye mırıldandım.

**Tony'nin gözünden:**

Peter bir şeyler mırıldandı ve sonra uykuya daldı. O kadar huzurlu görünüyordu ki. Birinin ona nasıl böyle bir şey yapabildiğini bilmiyordum.  Yaklaşık 20 dakika kadar yatağının yanında oturdum daha sonra diperlerinin yanına döndüm.

"Heyyy millet, geri döndüm! Fri? Diğerleri nerede?"

"Bayan Maximoff ve erkek kardeşi mutfakta, Bay Rogers odasında ve Bayan Romanoff, Bay Barton ve Bay Banner oturma odasında. Bildiğiniz gibi diğerleri bir görevde ve yarına kadar dönmeyecekler."

"Tamam teşekkürler Fri"

Ben de Clint ve Nat'in hangi filmi izlemeleri gerektiği konusunda bir kez daha tartıştıkları oturma odasına gittim. Bruce eğlenerek onları izliyordu ve gülmeye devam ederek başını salladı.

Doğruca Pietro ve Wanda'nın öğle yemeği hazırladığı mutfağa gittim. Tam olarak ne olduğunu bilmiyordum ama kötü kokmuyordu.

Bir anda oturma odası çok sessizleşti.  Wanda ve Pietro şaşkınlıkla yukarı baktılar. Clint, Wanda ve Bruce'un televizyona baktığı oturma odasına gittim. Peter'ın okulu televizyonda görünüyordu. Yanıyordu ve itfaiye yangına müdahale etmekte zorlanıyor gibi görünüyordu. "Yangın mı? Gündüz vakti mi?"

"Hiçbir şey söylemek istemiyorum ama sanırım hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz" dedi Clint gözleri hâlâ televizyona yapışık haldeyken. 

"Tamam, bu çok ileri gidiyor. Hastanenin hoşuna gitse de gitmese de Peter'ı kuleye getireceğim, en azından burada ona yardım edebilecek doktorları var."

**Bruce'un gözünden:**

Biraz sonra hastaneye vardığımızda pek çok kişi bize tuhaf tuhaf baktı.  Sonuçta beş Yenilmez'in her gün hastaneye gelmiyordu.

Clint bizi resepsiyon masasında bekledi ve geri kalanımız Peter'ın yoğun bakım odasına gittik. Hastane odasına vardığımızda Peter'ın yanında bir hemşire vardı ve kafasındaki bandajı değiştiriyordu. Aniden odaya girdiğimizde zavallı adam şok geçirdi. 

Natasha eğer adam yanlış bişey yaparsa boğazına atlayacakmış gibi ona baktı.  Tony'nin ifadesi ondan daha iyi değildi. 

Hemşirenin işini bitirip gitmesini bekledik. Daha sonra Peter'ın yanına gittim, değerlerini kendim kontrol ettim ve bacağına hızlıca baktım.

Benden size küçük bir ipucu: Her zaman her şeyin yolunda olup olmadığını kendiniz kontrol edin. Asla başkalarına güvenmeyin.

____________________
Bruce aynı ben ya🥲🥲

A New Life/irondad/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin