4 . bölüm

3.2K 168 5
                                    

Hatırlatma
"Melek hanım da fark edince hadi artık
içeri girelim " ve eve girdik
hatırlatma bitti

Eve girdiğimizde salon olarak tahmin ettiğin yere geldik herkes bir yere oturdu ben de herkesin oturması bekledim boş kalan yere de ben oturdum yani tekliye koltuğa karşındaki koltuğa adam Melek hanım'la Burak bey oturdu diğer kardeşler de üçlü koltuklara oturarak bölüştüler yanlarında eşleri de vardı ama çocukları göremedim ben bunları düşünürken

Melek hanım (öz anne ) "kızım ben sana abinleri ikizini ve kardeşini tanıtayım dedi ve tanıtmaya başladı en büyük abin Poyraz 37 yaşında kendi şirketinde çalışıyor evli ve bir oğlu var ve yanındaki güzeller güzeli gelinim eylem 36 yaşında de hemşire oğlunun adı da Atlas 7 yaşında o da şu an yukarıda uyuyor o yüzden burada değil ve ikinci abilerin Emir ve Emre 35 yaşında Emir abim polis Emre abi savcı Emir evli karısı Sevgi 32 yaşında moda tasarımcı oğlu dolunay 4 yaşında Emre abin de bekar üçüncü abin Lodos 30 yaşında asker yüzbaşı ve son abin Deniz 28 yaşında doktor ve bekar ikizin Asil 25 yaşında polis bekar ve kardeşin Berkay 20 yaşında avukatlık sıtajı yapıyor ve baban burak 64 yaşında emekli albay ve ben annen 60 yaşındayım moda tasarımcıyım ve bukadar kızım sen kendini tanıtırmısın "

Aden Vera" ben Aden Vera Altun 25 yaşındayım Küçük bir şirketim var başkada birşey yok varsada aklıma gelmedi ama sizin sorunuz varsa sorun cevaplayım "

en büyük abi poyraz "iyi kız numaraları yapma senin ne halt olduğunu iyi biliyoruz sen de o kız gibisin evimizde istemiyoruz seni git buradan"

Aden Vera"ben de zaten sizi çok meraklı değilim Melek Hanım'ın çok ısraredince dayanamadım geldim merak etmeyin birazdan kalkar giderim bir daha da karşılaşmayız çünkü ben bir daha gelmek istemediğimi söylemek için geldim"

Burak bey ( öz baba )" Poyraz sözlerine dikkat et dedi ve bana dönerek kızım hadi otur konuşmamıza dönerim onun adına özür dilerim dedim ben de konuştum onun adına özür dilemenize gerek yok çocuk değil o "

Burak Bey'in konuşmasının üstüne herkes yerlerine oturdu ve çok kişi bana sinirli bakıyordu ben de onlar umursamaz bakış atıyordum

Burak bey ( öz baba ) "kızım sen burada mı yaşıyorsun yaşıyorsan tek mi yaşıyorsun"

Aden Vera" Mardin'e yeni geldim ama abimle babam burada yaşıyor yani onlarla yaşıyorum"

benim lafımın üstüne
Abilerin ve Burak Bey'in kaşları çatıldı
3 olan biyo abim lodos

"abinle baban seni seviyor olsaydı şu an bizle olmazdın onlar gerçek kızlarına aldıklarından beri hiç aradılar mı tabii ki de hayır"

Aden Vera "pisliklerden bahsetmedim ki"

bu sefer Emre
" o zaman abine ve baban kim oluyor"

Aden Vera"küçükken beni yetimhaneden alan adam ve onun oğlu yani hayatımın kahramanı ve hayatımın aşkı olan kişiler abime babam"

konuşmam bitince hepsini yüzüne hüzün çöktü sonradan hemen yüzlerin düzelttiler ve bu sefer

eylem abla " tatlım sevgilim falan var mı"

Aden Vera"hayır yok "

Bunu dememle Asil gülmeye başladı ve sonradan konuştum" hahaha beni hiç güldürme yani zaten sizin gibi de biliyorum sizin sevgiliniz yok çünkü siz her gün başkasının altına giren bir kızdan başkası değilsin acaba kaç para alıyorsun altındaki arabaya bakarsan bayağı çok alıyorsun ne kadar istiyorsun ailemden uzak durmak için"

ellerim ayaklarım titremeye başladı iyice bu sözler sonra sinir krizi geçiriyordum şu an belli etmemeye çalışıyordum ayağa kalkarak kalktım ve karşısına geçerek bağırarak konuşmaya başla

Aden Vera"sen kim olursun da benimle böyle konuşursun karşında bir kadın birisinin annene de böyle demesini ister miydin ne kadar şerefsiz bu konuları bu kadar iyi bildiğine göre sen de her gün o kızları altın olan insanlardansın kaç para veriyorsun söyle"

yüzüne yumruk atım ve koltuğa düştü bunu gören abiler hemen ayağa kalkıp yanına gittiler lodos'ta karşıma geçip bağırarak konuşmaya başladım

Lodos"sen kim oluyorsun da benim kardeşime vuruyorsun bir daha seni bu evde görmeyeceğim şimdi söyle kaç para istiyorsun verelim git Bir daha da dönme"

Aden Vera"100.000 dolar istiyorum veriyor musun "

Asil "senin bir para için burada olduğunu biliyordum

salondan bir çekmecesinden çek kağıdı çıkardı ve 100.000 dolar ve bana uzattı ve ben de kağıdı aldım ailedeki herkes bana nefretle bakıyordu ben onları umursam kapıya doğru gider gibi yaptım ve arkamı döndüm ve Melek Hanım'ın yanına ilerledim konuşmaya başladım

Aden Vera"Melek hanım size üzülüyorum çünkü çünkü çocuklarınıza iyi anne baba olamamışsınız bana bunları söylerken susmanız yani hiç doğru değildi bu çeki de alın ve bu çekteki parayla yetimhaneye bağış yapmanızı istiyorum ve siz de şöyle bilin bir kızınız yok bir kız kardeşinizi bir ablamız yok siz hayatınıza ben hayatıma devam edeceğim zaten size gerek yoktu düzenimi bozmak istemiyordum bu da işime geldi"

evden çıkarak kendi evime yol aldım eve geldim ve odama çıkıp pijamalarımı giyip yattım

Aden Vera (Gerçek Ailem Mi ? )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin