Adriel's pov
Do místnosti vešel Bruce:
,,Adriel? Na slovíčko.'' Zvedla jsem se ze židle a šla za ním.
,,Co potřebuješ?'' zeptala jsem se.
,,Fury říkal, že potřebuješ trénovat.'' odpověděl.
,,Trénovat?''
,,V boji. Rozvíjet svoje schopnosti a nevyjít ze cviku. Proč myslíš, že Steve chodí do posilovny?''
,,Takže?'' zeptala jsem se.
,,Budeš mít vlastní tělocvičnu.'' oznámil mi. Co?
,,A kdy?'' zeptala jsem se nedočkavě.
,,Za dva týdny.'' odpověděl. Super!
O dva týdny později
Už to bude měsíc co jsem na lodi S.H.I.E.L.D.u. Měsíc co jsem s Avengers. Hodně jsme se všichni spřátelili. Skoro jako bychom se znali odjakživa.
Dneska mi konečně ukážou mojí tělocvičnu. Strašně se těším. Tohle pro mě v životě skoro nikdo neudělal.
Seděla jsem v jídelně a dojídala to, čemu říkali oběd. Nejlepší špionážní agentura má nejhorší jídlo. Skoro přemýšlím jestli nezavést hladovku.
Když jsem vycházela z jídelny, zastavil mě na chodbě Tony: ,,Za dvacet minut u laboratoře.'' řekl jen a odešel.
O dvacet minut později
Došla jsem k laboratoři. Všichni ostatní už tam byli. Steve mi zavázal oči šátkem, vzal mě za ruku a někam vedl. Všichni ostatní šli taky. Prošli jsme chodbou a potom jsme najednou zastavili. Vešli jsme do nějaké místnosti.
,,Připravená?'' zašeptal mi do ucha Steve. Přikývla jsem. Rozvázal mi šátek. Z toho co jsem viděla mi, lidově řečeno, spadla čelist.
Na podlaze byly po stranách kanálky s vodou. V polovině místnosti vedla od stropu síť, vedle které byly nějaké hliněné disky. Ty budou na ovládání země. Za sítí byl nějaký panák. Bruce na něj ukázal: ,,Je ohnivzdorný.''
Takže ohnivzdorný panák, síť na ovládání země a kanálky s vodou. Vzduch je tady všude, takže kam si stoupnu, můžu trénovat.
,,Děkuju moc.'' otočila jsem se na všechny. Slzy štěstí se mi začaly drát do očí.
,,A co to zrcadlo?'' zeptala jsem se vzápětí, když jsem ho uviděla. Přes celou jednu stěnu se táhlo dlouhé zrcadlo.
,,Jednosměrné zrcadlo. Při tréninku tě budem pozorovat. Je to kvůli výzkumu.'' odpověděl Bruce.
Zkusila jsem si pár cviků. S vodou, se zemí, vzduchem, vyzkoušela jsem i ohnivzdornost toho panáka. Bruce s Tonym mezi tím zkoušeli něco v laboratoři.
Na týhle tělocvičně je ještě jedna super věc. Stačí zmáčknout ovládací tlačítko a část podlahy se vysune nahoru na rampu, takže můžu trénovat i venku. Ale bohužel jenom, když budem ve 3000 metrech a níž, protože jinak by se tam nedalo dýchat.
O další dva týdny později
Život na lodi je fajn. Občas si se mnou do tělocvičny někdo přijde dát cvičný souboj. Nějak se ale pořád nemůžeme hnout v té věci s Lokim. Je pořád ve vězení a Chitauři pořád útočí na nevinné.
ČTEŠ
Válka s bohem lží (Avengers FF)
FanfictionZabil jí matku. Zabil jí otce. Nemohla tomu nijak zabránit. Teď přišel aby zabil jí, ale ona už je připravená. Po nehodě při výzkumu získala nadlidské schopnosti. Schopnost ovládat živly. Vodu, vzduch, zemi a oheň. To už je ale dávno. Mezitím se nau...