BUM!
I'm back.
Hodně dlouho jsem nic nepřidala (you don't say), ALE - mám alibi!
První dva týdny v březnu jsem byla v Egyptě. Bylo tam hezky. Slunko pálilo jak blázen (jídlo hodně podobně), moře bylo přesolený a...pozor na to...našla jsem Nema (hned dva) :D Velbloudi, překvapivě, neplivali, zato ten kůň, na kterém jsem jela, mi asi vytrh páteř ze zad (teda aspoň tak jsem to cejtila pár dní po tom). Pyramidy stály,...no znáte to, prostě Egypt :D
Hned týden potom, co jsem se vrátila, jsem toho měla hodně ve škole (bla, bla, bla - jako vždy jsem na to pekla a podle toho to taky dopadlo - napomenutí třídního profesora za pozdní příchody - wow *not amused face).
No a teď máme zas celý týden volno (Velikonoce) - takže KONEČNĚ můžu něco napsat! Yaaaay!
(prosím vynechme ten nepřehlédnutelný fakt, že před Egyptem jsem měla čtyři dny volno a že je teď středa a volno máme už od pondělí - thank you!)
Jak jste ale jistě pochopili, tohle není nová kapitola. ALE POČKEJTE JEŠTĚ. JE TO DŮLEŽITÝ!
Potřebovala bych od vás (jako od svých čtenářů) vědět, co mám psát dál (nebo spíš - co VY by jste chtěli číst). V komentářích u kapitoly, kde jsem se na tohle ptala jste se moc nerozjeli, ALE něco málo tam bylo. A tak (s tím, že jsem se ještě ptala lidí, co znám a čtou moje ,,výtvory'') máme hned TŘI příběhy, které mám rozepsané.
A TO JSOU:
Immortality - X-men FF
(Faith o svých schopnostech neví. Bohužel jí ale dostanou do vězení a málem kvůli nim přijde o život.)Element - Eragon FF
(Eriam se kvůli nešťastné události dostane do Alagaësie, kde zjistí, že její život bude ještě divnější, než si představovala.)
Midnight - Arrow FF
(Elisabeth se po smrti svého otce stáhne do sebe. Stane se Midnight, aby chránila obyvatele Starling city před tím, co jí vzalo oba rodiče.)
------------------------
Do komentářů mi prosím napište, jaký příběh z těchto tří by jste chtěli :)A jak jste taky mohli zjistit - jsem divná. Skoro každé mojí hlavní postavě umřeli rodiče. What the f*** is wrong with me?
A to mám svoje rodiče ráda :D
A taky nápady na tyhle příběhy jsou celkem starý (některý). Třeba toho Eragona jsem vydávala ještě na svůj starej blog (vlastně i ty X-meny a A-VSBL...lol :D ) a to už je skoro rok :D
Luv ya :3-Anamiel-
P.S. Věnováno HemmyGril - ty víš proč :D :DP.P.S. Čas na hlasování máte do neděle (27.3.2016).
ČTEŠ
Válka s bohem lží (Avengers FF)
FanfictionZabil jí matku. Zabil jí otce. Nemohla tomu nijak zabránit. Teď přišel aby zabil jí, ale ona už je připravená. Po nehodě při výzkumu získala nadlidské schopnosti. Schopnost ovládat živly. Vodu, vzduch, zemi a oheň. To už je ale dávno. Mezitím se nau...