Adriel's pov
Strhla jsem ze sebe všechny hadičky a dráty, které na mě byly a utekla jsem z laboratoře se slzami v očích.
,,Adriel!'' zavolal za mnou ještě Bruce, ale já se neotáčela. Tohle ne. Znovu už ne.
Zahnula jsem za roh a opřela se o zeď, po které jsem se pomalu svezla na podlahu. Čelo jsem si opřela o kolena a začala jsem ještě víc brečet. Vracely se mi vzpomínky.
,,Adriel, co se stalo?'' zvedla jsem hlavu. Nade mnou stál Thor. Ani jsem si nevšimla, že přišel. Otřela jsem si slzy.
,,Nic, jenom...při testování se...něco stalo a...začaly se mi vracet vzpomínky.'' řekla jsem mezi vzlyky. Sedl si vedle mě na zem.
,,Co přesně se stalo?'' zeptal se.
,,Kromě základních elementů...umím ovládat i ty vedlejší...mezi ně patří i...krev.'' kývl abych pokračovala.
,,Měla jsem vyzkoušet ovládání krve...na Tonym. Nic se mu naštěstí nestalo, ale...já si začala opět vybavotat...jak jsem pomocí krve zabila svého...přítele.'' řekla jsem nakonec. Thor se na mě překvapeně podíval.''
,,Zabila?'' zeptal se překvapeně. Přikývla jsem.
,,Šla jsem s ním jednou v noci parkem. Najednou mu někdo...zezadu přiložil nůž ke krku a...řekl, že když mu nedám kabelku...tak ho podřízne. Tenkrát jsem ještě neuměla tak úplně...ovládat své schopnosti. Chtěla jsem ovládnout krev toho zloděje, ale místo toho jsem...ovládla krev mého přítele - Jacka. Zabila jsem ho jediným stáhnutím ruky.'' znovu jsem se rozbrečela. Thor mě obejmul.
,,To nebyla tvoje vina.'' řekl.
,,Ale byla... Měla jsem mu tu kabelku dát... Jack by byl teď naživu.'' vzlykala jsem. Brečela jsem ještě dalších pět minut dokud mi nedošly slzy.
,,Vážně jsi to ty?'' zeptala jsem se po chvíli.
,,Kdo?'' odpověděl otázkou. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj.
,,Thor. Bůh hromu a blesku. Strážce spravedlnosti a ochránce kovářů, mořeplavců a rybářů.'' odříkala jsem odpověď jako nějaká encyklopedie.
,,A kdo jiný bych měl být?'' odpověděl. Takže je to vážně ten Thor. Usmála jsem se.
,,Když jsem byla malá, přečetla jsem snad všechny knížky o tobě.'' řekla jsem. (*fangirling*)
,,Všechny příběhy a hrdinské činy. Nejvíc se mi líbil příběh o tom, jak jsi dostal svoje kladivo.'' dopověděla jsem. Usmál se.
,,Adriel?'' odněkud se ozval Bruce. Postavila jsem se na nohy.
,,Tady jsem.'' zavolala jsem na něj a šla za ním. Thor šel za mnou.
,,Je Tony v pořádku?'' zeptala jsem se. Co když jsem mu něco udělala?
,,Je, neboj. Už mám výsledky testů.'' odpověděl, ale vypadal ustaraně. Následovala jsem ho do laboratoře.
Když jsem tam přišla Tony seděl na židli a vypadal sklesle.
,,Než se zeptáš. Jo jsem v pohodě. Ne, nezkoušej to znova.'' řekl mi. Takže je v pohodě. Aspoň že tak.
,,Výsledky jsou...zajímavé. Vypadá to, že tvoje ovládání živlů je biochemická reakce. U každého živlu je jiná a pokaždé vydáš jiné množství energie. Ty energetické ztráty nejsou tak veliké jenom...u blesků je to jiné.'' řekl Bruce.
,,Jak jiné?'' naléhala jsem na něj aby pokračoval.
,,No, jiné.'' to si dělá srandu, ne?
,,Jak jiné?'' zeptala jsem se znovu, tentokrát naléhavěji. Začínám se bát.
,,Takový úbytek energie by jsi neměla přežít.'' řekl nakonec.
,,Cože?'' řekla jsem udiveně.
,,Znamená to, že tvoje tělo se nějak přizpůsobilo. Co se stalo, když jsi začala ovládat živly?'' zeptal se.
,,Pracovala jsem jako asistentka jednoho biologa. Měl jeden takový projekt.'' odpověděla jsem.
,,Jaký projekt?'' ptal se Bruce dál.
,,Zkoumali jsme vlky v Černobylu a jejich odolnost vůči radioaktivitě. Když jsme vyrazili do terénu přístroje se pokazili a ukazovali jiné hodnoty radiace než ve skutečnosti byly. Zasáhla nás silná radiace, ale to jsme zjistili až když bylo příliš pozdě. Všichni umřeli kvůli ozáření, jenom já přežila. A stalo se se mnou tohle.'' dopověděla jsem.
,,To samé se stalo i Brucovi.'' řekl Thor stojící celou dobu ve dveřích.
,,Jo, ale ze mě to udělalo monstrum.'' podotkl Bruce.
,,Ze mě taky. Vidíš co jsem udělala Tonymu.'' podívala jsem se na Tonyho.
,,Ale lidi se tě nebojí. Mě ano.'' odsekl Bruce.
,,Nebojí se tebe, ale toho druhého.'' řekl Tony. Bruce jenom zavrtěl hlavou.
,,Bruci,'' podívala jsem se mu do očí. ,,ty jsi hrdina, ne monstrum. Bojí se tě jen tvojí nepřátelé.'' Tony se na mě podíval pohledem ,přestaň to není dobrej nápad'. Radši už jsem teda mlčela.
Do laboratoře přišel zbytek týmu.
,,Tak co?'' zeptal se Steve.
,,Podívej se sám.'' řekl Tony a podal mu složku s výsledky.
,,Víš moc dobře, že těm vašim vědeckým blbostem nerozumím.'' řekl Steve.
,,Ovládá živly díky biochemické reakci. Jelikož jí zasáhlo radioaktivní záření její tělo si zvyklo na velké úbytky energie z těch reakcí.'' shrnul výsledky testu Bruce a pokračoval.
,,Furymu už jsem výsledky poslal.''
,,Už jste zjistili co jsou zač ti droni?'' zeptala se Nat.
,,Jo.'' odpověděl Tony. ,,Jsou to Chitauři. Žoldáci. Loki jim asi něco slíbil za to, že budou bojovat s ním.''
Do laboratoře vešel Fury.
,,Bannere, na slovíčko.'' řekl jenom.
Třetí. Už třetí. Teda ta challenge je teda něco. Že já nedržela pusu. No nevadí...
Ano - je trochu kratší než předchozí
Ano - je to na prd
Ale co - za hodinu mám jít do školy na rozlučku a ještě nemám zbalenoTakže tak
I tak ale díky moc za přečtení :D
Vote a koment potěší :)
-Anamiel-
P.S. Zítra se začnou dít věci...
ČTEŠ
Válka s bohem lží (Avengers FF)
FanficZabil jí matku. Zabil jí otce. Nemohla tomu nijak zabránit. Teď přišel aby zabil jí, ale ona už je připravená. Po nehodě při výzkumu získala nadlidské schopnosti. Schopnost ovládat živly. Vodu, vzduch, zemi a oheň. To už je ale dávno. Mezitím se nau...