Adriel's pov
Vešla jsem do laboratoře. Byl v ní už jenom Tony, Bruce a k jeho smůle i Clint.
První si mě všiml Bruce.
,,Tak u tohohle být nemusím.'' zkonstatoval a odešel.
,,Já taky ne.'' řekl Tony hned jak si mě všiml.
,,S tebou si pak ještě promluvím.'' řekla jsem ještě než stačil odejít.
Clint se na mě podíval a na sucho polkl.
,,Adriel, já...'' začal.
,,Co, ty?'' řekla jsem naštvaně.
,,Omlouvám se.'' řekl.
,,A za co? Za to, žes to všem řekl?''
,,Jak to...''
,,Steve mi to všechno pověděl.'' skočila jsem mu do řeči. Clint se zvedl ze židle a přistoupil ke mně.
,,Vážně se omlouvám. Nejenom za to, že jsem něco neudělal, když jsi byla u Lokiho, ale i za to, že jsem ostatním řekl o čem jsme mluvili. Promiň.''
,,Nejsem na tebe naštvaná kvůli tomu co se stalo v cele, ale kvůli tomu, že jsi ostatním řekl o čem jsme mluvili. Věděls moc dobře, že se o tom nechci bavit a už vůbec jsem nechtěla, aby o tom někdo věděl.'' odvětila jsem.
Clint se zmohl jen na jediné: ,,Promiň.''.
,,Teď už je to stejně jedno. Všichni to vědí. Všichni vědí, že měl Loki aspoň trochu pravdu.'' povzdechla jsem si. ,,Tvojí omluvu přijímám, ale nemysli si, že je to mezi náma už zas dobrý. To ještě hodně dlouho nebude.'' A s těmito slovy jsem vyšla z laboratoře.
Na chodbě jsem potkala Tonyho.
,,Tony?'' oslovila jsem ho.
,,Ano?''
,,Potřebuju s tebou mluvit.'' řekla jsem.
,,Do toho.'' pobídl mě.
,,Co ten plán na skrytí toho, že jsem byla u Lokiho? Povedl se, nebo mě zejtra Fury vyhodí bez padáku z lodi?'' Při mých slovech se Tony usmál.
,,Neboj, povedl se. Sice jsme s Brucem museli spustit požární poplach ve zbrojnici, ale jinak se vydařil.''
Udiveně jsem se na něj podívala: ,,Proč jste museli spustit poplach?''
,,Protože to Thor podělal...teda vlastně ne tak úplně. Thor měl odvést Furyho pozornost, ale Fury ho jen odbyl. Byl čas na plán b, ale žádný takový neexistoval, tak jsme jednoduše museli improvizovat.'' odpověděl.
,,A vymazali jste ten záznam?'' zeptala jsem se ještě.
,,Jo, neboj. Během vašeho rozhovoru se vlastně Loki pořád procházel po cele. Takže pokud ho Fury dneska ještě nepůjde zkontrolovat, nezjistí, že tam vlastně teď Loki leží v bezvědomí.'' odpověděl.
,,Nevěděl jsem, že máš takovou ránu.'' dodal ještě s lehkým úsměvem.
,,Já taky ne.'' usmála jsem se. V jeho úsměvu ale byla stopa něčeho, co do úsměvu nepatřilo. Byl to smutek, a nebo možná lítost.
,,Co se děje?'' zeptala jsem se přímo.
,,Co myslíš?''
,,Přijdeš mi...smutnej.'' odpověděla jsem.
Podíval se mi do očí: ,,Promiň.''
,,Za co se prosím tě omlouváš?''
,,Za to co jsem udělal v laboratoři.'' řekl.
ČTEŠ
Válka s bohem lží (Avengers FF)
Fiksi PenggemarZabil jí matku. Zabil jí otce. Nemohla tomu nijak zabránit. Teď přišel aby zabil jí, ale ona už je připravená. Po nehodě při výzkumu získala nadlidské schopnosti. Schopnost ovládat živly. Vodu, vzduch, zemi a oheň. To už je ale dávno. Mezitím se nau...