Kapitola 7. - Question

1.1K 97 14
                                    

Adriel's pov

,,Takže, jak se vede?'' zeptal se Loki jako by nic. Tázavě jsem zvedla obočí.

,,Proto jsi tu tak nervózně chodil? Nemohl jsi se dočkat, až se mě zeptáš jak se vede?'' odpověděla jsem otázkou. Nesouhlasně zakroutil hlavou.

,,K tomu se dostaneme. Takže?'' řekl.

,,Dobře.'' odpověděla jsem stroze.

,,A co můj bratr? Už se vzpamatoval ze smrti Jane?'' zeptal se.

,,Nejradši by tě za to zabil, stejně jako já, ale jsi prý pořád jeho bratr.''

,,A jak reagoval na to, co jsem řekl?'' udělal krok směrem ke mně.

,,Myslíš to, že chci zachránit Zemi kvůli němu?'' přikývl a udělal další krok ke mně. Když teď zase zalžu pozná to?

,,Věděl, že neříkáš pravdu.'' zalhala jsem. Přikývl a zase udělal krok ke mně. Už byl hodně blízko.

,,A to samé teď vím i o tobě.'' řekl. Takže tentokrát tu lež poznal.

A znovu byl o krok blíž.

Mezitím na můstku

Thor's pov

Než jsme přišli na můstek, rozdělili jsme si úkoly. Nataša měla odlákat pozornost Hillové, Steve měl odlákat Coulsona a já si vzal na starost Furyho.

Když jsme vešli na můstek všichni se bavili o Lokim a Chitaurech.

,,Mario, můžu s tebou na chvíli mluvit?'' zeptala se Hillové Nataša. Ta přikývla a spolu s Natašou odešla stranou.

Mezitím si i Steve vzal stranou Coulsona. Nevím přesně o čem se bavili, ale Coulson při tom vypadal jako kdyby byli Vánoce dřív.

Přišel jsem k Furymu.

,,Fury? Mohl bych si s Vámi na chvíli promluvit?'' zeptal jsem se.

,,Jistě.'' odpověděl. Nespouštěl při tom pohled z obrazovky.

,,O samotě?'' dodal jsem. Tentokrát jsem si vysloužil Furyho plnou pozornost.

,,Jistě že.'' řekl a přešli jsme z doslechu těch čtyř.

,,Co potřebujete?'' zeptal se.

,,Co s ním uděláte?'' odpověděl jsem otázkou. Potřeboval jsem čas.

,,S kým?''

,,S Lokim.''

,,Proč to chcete vědět?'' zeptal se Fury.

,,Protože je to můj bratr.'' odpověděl jsem.

,,Nemusíte se bát, Thore, jakmile se dá vše zase do pořádku, můžete si s ním dělat co chcete.'' řekl a otočil se k odchodu. Střelil jsem pohledem po Nataše. Ta jen vyděšeně koukala. Clint určitě ještě nedal znamení, že z Lokiho cely odešli.

V laboratoři

Tony's pov

Všiml jsem si jak Fury odchází od Thora a jde znovu zase k obrazovce, na které byla Lokiho cela. Tohle neni dobrý.

Bruce už si toho taky všiml. Vypadal, že každou chvíli zezelená...doslova.

,,A do háje.'' zkonstatoval. Žádná lepší hláška tě nenapadla? Znovu jsem se podíval na obrazovku Fury už byl skoro u obrazovky s Lokiho celou. Něco mě napadlo.

Válka s bohem lží (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat