Kapitola 16. - Loki strikes again

1K 81 8
                                    

Loki's pov

Cítil jsem smutek. Nebyl to ale můj smutek.

Byl cítit ve vzduchu. Byl cítit z agentů, kteří mě hlídali, z agentů, kteří mi nosili jídlo, dokonce i z Furyho, který mě byl dnes zase vyslechnout.

Určitě už je mrtvá. Žezlo odvedlo svou práci.

Trochu mě ale mrzí, že nezemřela mou rukou.

Agent, který mě právě teď hlídal, myslím, že se jmenoval Coulson, si k uchu zvedl nějakou divnou černou krabičku. Chvíli poslouchal a potom jen řekl: ,,To je úžasné! Rozkaz, pane!'' a tu věc vrátil zpět na své místo.

Vypadal šťastnější. Jako by smutek, který ho ještě před pár vteřinami trápil, najednou zmizel.

Co je tak úžasné? Co mu mohlo během několika sekund zvednout takhle náladu?

A co dostal za rozkaz?

Jen se na mě divně ušklíbnul a odešel.

Po chvíli se otevřely dveře.

Vše jsem pochopil hned, jakmile jsem uviděl kdo vstoupil.

Adriel's pov

Moment překvapení. Na ten asi Loki není zvyklý, soudě podle jeho výrazu, když jsem vešla do místnosti s jeho celou.

Jak by řekl jeden chytrý černoch (ne Fury to fakt nebyl):

Surprise motherfucker.

Nejsem ale černoch (a chytrý už vůbec ne), tak jsem se na něj jen usmála.

,,Co tu děláš?'' zeptal se Loki, značně vyvedený z míry.

,,Ale co pak?''

,,Jak to, že...''

,,...žíješ?'' doplnila jsem ho. Lhostejně jsem pokrčila rameny. ,,Tvému žezlu se to nepovedlo.''

Chvíli vypadal, jako by zpracovával info.

,,Tak to budu muset udělat já.'' řekl chladně.

Clint, doteď klidně sedící na římse, sebou prudce trhl a natáhl luk, připraven vystřelit.

,,A jak to chceš asi tak udělat? Jsi zavřený v nejlépe střežené cele. Jediné porušení skla celu pustí do desetikilometrové propasti.'' řekla jsem.

,,Ano, to už jsem slyšel.'' řekl lhostejně. ,,Dostanu se odsud jedině po stisknutí tamtoho tlačítka.'' ukázal na ovládací panel vedle mě.

,,To ale v plánu nikdo nemá.''

,,Ale ano, má.'' řekl a divně se na mě podíval. Byl to takový ten pohled typu ,,if you know what i mean''.

To si jako vážně myslí, že ho dobrovolně pustím ven?

,,Nepustím tě ven. Ani ve snu bych to neudělala.'' řekla jsem tvrdě.

,,Oh, vážně? A kdo by to teda udělal? Hm...už vím!'' zvolal. Začal dělat scénu. Dvě slova- Jak.Ženská.

,,Co třeba on?'' řekl a ukázal na Clinta. Ten se snažil splynout se zdí. Marně.

,,Proč on?''

,,Protože kdyby, ho ta vaše ,,agentka'' nepraštila do hlavy, doteď by sloužil mně!''

,,O čem to...''

,,Ovládl mě.'' ozval se za mnou Clintův hlas.

,,Jestli to není samotný Clint Barton!'' zvolal Loki. ,,Tak co. Pustíte mě?''

Válka s bohem lží (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat