Adriel's pov
Clint seděl za piánem s vážným výrazem. Následovalo pár not jako předehra a jeho zpěv.
V tu chvíli jsem se modlila ke všem bohům, aby to můj hudební sluch neslyšel.
When you're on a team with the Hulk and Thor
And we're all up there on the movie screen,
People believe that I'm not quite as tough.
Will anyone even notice me?Buď to ti bohové vyslyšeli a nebo vážně umí zpívat.
But listen I've got powers, too,
And they're pretty sweet.
I promise I can do so much more
Than just archery.Všichni jsme se začali smát. Bruce, který právě pil, vyprskl smíchy.
...I'm serious, guys.
I've got a collection of scarves and berets,
I play trombone in a ska band.
I once got to second base on my Tinder date,
My cat has got his own Instagram.Všichni jsme se začali smát ještě víc...pokud to teda šlo. Já popadla telefon a začala tu kočku na Instagramu hledat.
I'll tell you now...
I kick ass at Mario Kart.
This year I played an extra in Paul Blart.
I can open a pickle jar, the freaking hard kind.Baby, I'm as super as they are.
So maybe I still haven't lost my virginity.
But when I bowl, I always score at least 70....After six beers.
Co to? On ještě...? To prostě neni možný...
Yes, I know about Captain America's strength,
And the Hulk becomes a towering man.Na to se oba zmiňovaní (Bruce samozřejmě ne jako Hulk) postavili a začali se přehnaně uklánět. My ostatní jsme jim samozřejmě tleskali.
But I got seventh place in my fantasy league,
And I once butt-dialed Jean Claude Van Damme.I'll tell you now...
When I go to Chipotle I get free guac.I flirt with the cashier, she says that I rock.
I own water-resistant socks,
freaking Hawkeye.Ty ponožky mi někdy pujč.
Baby, I'm as super as they are.
Baby, I'm as super as they are.
Baby, I'm as super as they are.Až na tu lež na konci to bylo celkem působivý. Clint by se z fleku mohl přihlásit do Superstar.
Všichni se postavili a začali tleskat. Clint se klaněl hodně hluboko. Přepadl a kdyby ho Nat nechytla rozbil by si hlavu.
Když se zas postavil na vlastní nohy, prohlásil: ,,Vsadím se, že nikdo jiný tady takovýhle talent nemá.''
A tím vyhecoval všechny v místnosti. Teda kromě Marii, která právě odcházela a Nat, která vedla Clinta do nejbližší ložnice, aby ho dala do postele, a pak šla rychle za Mariou. Takže jsme tu zbyli já s Thorem, Steve a Bruce.
Podívala jsem se na ně s pozvednutým obočím. Zvedl se Steve.
,,Tohle nikdo z vás určitě neumí.'' řekl sebejistě.
ČTEŠ
Válka s bohem lží (Avengers FF)
FanfictionZabil jí matku. Zabil jí otce. Nemohla tomu nijak zabránit. Teď přišel aby zabil jí, ale ona už je připravená. Po nehodě při výzkumu získala nadlidské schopnosti. Schopnost ovládat živly. Vodu, vzduch, zemi a oheň. To už je ale dávno. Mezitím se nau...