Kapitola 10. - Jistá smrt?

1.2K 94 14
                                    

Adriel's pov

Z laboratoře jsem šla rovnou do svého pokoje, kde jsem se umyla a převlékla do noční košile.

Lehla jsem si a snažila se usnout. Moje snažení, ale zkazilo zaklepání na dveře. Vstala jsem, zabalila se do županu a šla otevřít.

,,Promiň, vzbudil jsem tě?'' Ze všech lidí na světě bych jeho čekala nejmíň. Za dveřmi stál Thor.

,,Málem jo.'' odpověděla jsem.

,,Můžu dál?''

,,No...není trochu pozdě?'' namítla jsem.

,,Jenom na chvíli.'' žadonil dál.

,,Tak dobře, ale vážně jenom na chvíli.'' Pustila jsem ho dál.

,,Říkal Clint pravdu?'' vyhrlkl hned jak jsem zavřela dveře.

,,No...'' Tou otázkou mě zaskočil. Co mu mám říct? ,Jo jasně, že říkal pravdu. Ani nevíš jak dlouho jsem čekala na to až to zjistíš.' Tuhle možnost jsem hned zavrhla. Uklidni se Adriel a mysli. Ozval se můj vnitřní hlas.

Jenže má výřečnost mě zradila. Už zase.

,,No...'' Ale notak Adriel. Seš jak zaseklej gramofon. Snaž se vymyslet aspoň trochu inteligentní odpověď.

Jenže jak mám vymyslet tu trochu inteligentní odpověď, když jsou dvě hodiny v noci?

Ták...nádech, výdech...a už konečně vymysli nějakou odpověď!

Stejně už to nemá cenu.

,,Říkal pravdu.'' Tomuhle říkáš odpověď? Ale dobře, aspoň něco.

,,Takže když Loki říkal, že Zemi zachraňuješ kvůli mně, tak se taky nemýlil?'' ptal se dál.

A to je co? Křížovej výslech?

,,To zase ne. Zachraňuju Zemi ze stejného důvodu jako ty, Tony, Steve a všichni ostatní. Protože jí mám ráda a nechci jí vidět zničenou. Protože chci bránit její obyvatele a chránit je.'' odpověděla jsem. Správně Adriel, zakecej to.

Přistoupil ke mně blíž.

,,A já zas budu chránit tebe.'' řekl, obejmul mě a políbil do vlasů.

Druhý den ráno Tony svolal všechny do laboratoře. Chtěl všem říct o mém detektoru.

,,Dámy a pánové.'' začal ve svém proslovu Tony. ,,Představuji vám svůj nejnovější vynález. Kapesní detektor lži.''

,,Ehm, ehm.'' odkašlala jsem si. ,,Svůj, pane Starku?''

,,Nápad na něj měla tady Adriel, ale já ho navrhl a sestavil.'' dodal rychle.

,,Jak to funguje?'' zeptal se zvědavě Steve.

,,Když zalžu, detektor zapípá.'' vysvětlila jsem.

,,Tak to vyzkoušíme, ne?'' navrhl Bruce. Přikývla jsem.

,,Obloha zfialověla.'' řekla jsem a vyděšeně se koukala z okna. Všichni se podívali z okna a detektor zapípal.

,,Výborně, pane Starku.'' zatleskal s předstíraným údivem Clint.

,,Pane Bannere, sežeňte ostatní Avengers a sejdeme se v zasedačce.'' ozval se z reproduktorů na stěnách Furyho nevlídný hlas.

,,Proč teď svolává poradu?'' zeptala se Nat.

,,Kvůli tomu včerejšímu poplachu.'' odpověděl Tony.

Válka s bohem lží (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat