Zloděj a vrah - Bonus za 2K

1K 78 4
                                    

 Adriel's pov

 ,,Adriel, dočkám se ještě dnes tvé odpovědi?'' zeptala se podrážděně učitelka Wilsonová. To asi ne, neposlouchala jsem.

 ,,Ehm...no.'' začala jsem.

 ,,Stáří Země.'' zašeptala za mnou Kate.

 ,,4,6 miliardy let.'' odpověděla jsem s vítězoslavným úsměvem na tváři.

 ,,Příště by to chtělo trochu rychlejší odpověď'' řekla Wilsonová.

 Jen jsem nad tím protočila oči a otočila se na Kate.

 ,,Děkuju.'' poděkovala jsem jí.

 ,,Co by sis beze mě počala?'' odpověděla ironicky.

 Biologie mě docela baví. Jen kdyby jsme neměli tak pitomou učitelku.

 ,,Dáme si test, třído.'' zvolala učitelka.

 ,,Neeee.'' ozvalo se třídou.

 ,,Ale ano, děti. Teď jsme si všechno zopakovali, tak to pro vás bude hračka.'' Kdo jsou u tebe děti? A zopakovali? Pff, kdo poslouchal, ruky hore...no nehlašte se všichni.

 ,,Adriel, pojď rozdat test.'' poručila mi. Pomalu jsem se zvedla a došourala se k učitelce, která mi testy podala. Spěšně jsem si je prohlédla. Jedna otázka mě zaskočila.

 10. Uveďte poločas rozpadu U 235, druh rozpadu a produkt rozpadu.

 ,,Promiňte, paní učitelko, ale není otázka deset spíš z oboru jaderné fyziky? Taky mi přijde velmi těžká a navíc jsme tuto látku ještě neprobírali.'' řekla jsem. Učitelka Wilsonová se na mě podívala skrz své tlusté čočky brýlí. Asi to mělo vypadat děsivě, ale vypadalo to, jako by se snažila napodobit mopse se zácpou.

 ,,Promiňte, slečno Greenová,.'' napodobila můj tón hlasu. ,,ale není to moje věc? Taky mi přijde, že jste drzá a navíc nevychovaná. Tohle probereme v ředitelně. Dostavte se po vyučování.'' Ale no tak. Jen jsem se snažila zachránit své milované spolužáky, před zkázou, jménem jaderná fyzika.

 ,,Tak rozdáte ty testy, nebo tu budete takhle stát až do skonání světa?!'' zařvala učitelka.

 Otočila jsem se na třídu a začala rozdávat testy. No rodiče mě zabijou a nejspíš mě i vyhodí z gymplu. Yaay. Nejlepší den ze všech.

 Sedla jsem si se svým testem a začala psát. Bylo to až směšně jednoduché, takže většinu testu jsem měla hotovou do dvou minut. Pořád mě ale štvala otázka deset. Sice vím poločas rozpadu uranu, ale co ten zbytek?

 ,,Máte ještě minutu.'' oznámila učitelka. Super. No musí ti stačit jen ten poločas.

 Poločas rozpadu - 710 milionů let. Napsala jsem pod desítku.

 ,,Položte tužky.'' řekla. Dámy a pánové, představuji vám nejoblíbenější větu učitelky Wilsonové.

 ,,Adriel, sesbírej testy.'' řekla.

 ,,Jistě, má paní.'' řekla jsem potichu.

 ,,Cože?!'' zvolala Wilsonová. Ups, asi to slyšela. No nevadí. Když průšvih, tak pořádnej. Odkašlala jsem si. 

 ,,Jistě, paní učitelko.'' odpověděla jsem. Wilsonová si jen něco napsala na papír.

 Nikdo ze třídy na desítku neodpověděl. Překvapivě.

 Když to Wilsonová viděla trochu se pousmála. Baba jedna jedovatá.

 ,,Já vám to říkala.'' zašeptala jsem směrem k ní. Propálila mě nenávistným pohledem, pohledem mopse se zácpou.

Válka s bohem lží (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat