De eerste dag

488 8 2
                                    

Jn pov

Ik werd wakker naast matthy dit was echt een van de beste avonden van me leven denk. We hebben de hele avond gepraat over het leven en gerookt ik zweer waarom kan je met een peuk de beste gespreken ooit hebben. Ik liep naar de douch Matthy sliep nog ik voelde me wel een beetje duizelig misschien moest ik toch iets eten dacht ik. Maar toen ik naar de spiegel liep wist ik dat ik dat niet moest doen. ik heb laatste tijd wel vaker last van eetproblemen ik wil gewoon dunner zijn.* Jn heeft gedoucht en deed trainingspak aangedaan * 'hmm Jn waar ga je heen?' Kut matthy heeft me gehoord. Vraagt mat. 'Oh uhm ik ga even sporten ben zo weer trug hoor' Ik moet en zal gewicht verliezen dacht ik bij mezelf. * jn loopt het huis uit* nog 1 km rennen dan is het goed. *na 15km is ze helemaal dood* ik denk dat ik moet stoppen ik ga wel weer terug naar cdh* Door het raam zag ik de mannen al ontbijten ik liep naar binnen. 'Goeiemorgen jn lekker gesport' hoorde ik koen zeggen 'ja hoor ik ga even naar boven' ik liep snel weg voordat ze vragen gingen stellen soms is stilte beter. Ik liep naar mijn kamer en pakte een sigaret ik nam een trekje en inhaleerde en dacht na. * waarom ben ik zo lelijk ik verdien dit leven niet* ik rookte mijn sigaret op en liep naar de badkamer. Ik deed het kastje open en pakte er een mesje uit * moet ik dit wel doen?* dacht ik. Nou ja wat maakt het toch uit ik pakte het mesje en beweegde het over mijn arm van link naar rechts steeds dieper. Na een tijdje was er geen ruimte meer op me arm maar de pijn voelde geweldig ik genoot er van 'jn?' Oh shit matt komt 'uhm ik ben even in de badkamer kom zo' zei ik. Kkr ik moet snel alles opruimen ik pakte een verband en wikkelde het om mijn arm en liep de badkamer uit. ' oh hey matt!' 'Heyy kleintje wat was je aan het doen?' ' niks oke laat me met rust' Kkr wrm moest ik nou zo boos reageren dat was niet me bedoeling.


Dit deeltje vindt ik zelf iets minder hij is ook wat korter maar der komen betere delen! xx lou

Red me..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu