Milo pov
Ik ben nu veel vaker in cdh buiten opnames omdat matthy best wel erg in een dip zit. Ook heb ik het gevoel dat er iets met Robbie is hij doet namelijk zo anders dan normaal. Er hangt een nare vibe bij cdh na de dood van jn niemand is meer echt de oude alleen proberen ze het wel. Ook als je naar boven loopt ruik je peuken op meters afstand van de kamer van Matthy. NU ik erover nadenk laat ik even bij Matthy gaan kijken.
Ik doe de deur open en ben niet eens meer verbaasd van wat ik daar zag liggen starend naar de muur met een dode blik in zijn ogen alsof hij niks meer voelde, een sigaret in zijn mond en kleren die hij al een week aan had ook hoorde ik de stem van jn van een soort voicemail komen. Hij moet echt geholpen worden. 'matt..' hij kijkt me aan met de ogen waar je moeilijk leven in ziet hij kijkt me aan of van de muur naar mij kijken hem al te veel energie heeft bezorgd. Ik kijk weg van die ogen die niet meer zoals vroeger zijn maar dan gaan mijn ogen naar zijn benen waar je bijna geen een stukje normaal vel op zat alleen maar littekens.
Ik zakte neer op de grond hopen dat dit een nachtmerrie was. Hij deed het eerst namelijk een beetje alleen dit was echt hart brekend. Ik zit op de vloer huilend. 'het spijt me miel..' hoor ik een zachte stem naast me zeggen. Hij was uit zijn bed gekomen om naast me te zitten. Ik voelde twee armen om me heen gaan ookal stonk hij naar as liet ik het toe ook hem hoorde ik hem snikken. ik laat los en kijk hem nog een keer in de ogen waar ik achter die levenloze blik nog een kleine kans zie.
Na een tijdje praten met hem hoor ik Raoul schreeuwen voor eten. 'kom je mee?' zeg ik hij is namelijk al een paar dagen niet mee geweest omdat hij ging energie had. hij schud zijn hoofd ik snap wel hij is moe praten deed me al goed. dus ik laat hem alleen achter en loop naar beneden. 'komt hij alweer niet?' zegt koen. 'nee maar heb wel even met hem gepraat net.' zeg ik terwijl ik de pasta eet die Raoul heeft gemaakt. Ik krijg niet veel door me keel want ja ik ben natuurlijk de spektiet hier. Ookal wil ik het niet. Maar ja dat is niet het grootste probleem eerst andere dan mezelf toch?
JE LEEST
Red me..
General FictionJn is het zusje van robbie en komt door problemen thuis bij de bankzitters te wonen alleen ze heeft het nogal moeilijk waardoor ze uiteindelijk zm pleegt en de jongens de verkeerde kant op gaan vooral matthy heeft het erg zwaar met deze dood komt he...