jn pov
Opeens voel ik zijn lippen op die van mij. Het voelt geweldig alle vlinders in me buik gaan omhoog. Het voelt alsof al me problemen zijn opgelost door 1 kus. Maar toen hij los liet kwamen ze weer trug. hij knuffelde me wat is hij toch lief. 'ik hou van je.' Wat hoor ik nou hij houdt van mij dat kan toch niet. 'ik ook van jouw.' dit is denk de eerste keer dat ik dit tegen iemand heb gezegd waarneer ik het echt meende. Ik val in slaap in de armen van matt deze dag was echt geweldig. Ik wordt wakker en Matthy is al weg die zal wel beneden zijn. ik heb geen energie om te gaan kijken. Ik kijk even op me telefoon om de tijd de checken. Dan zie ik een berichtje van een oude vriendin van me waar ik ruzie meehad
rosa: Heyy jn ik mis je en het spijt me heel erg voor wat ik je heb geflikt kan ik het vandaag goed praten in ons cafetje om 20:00?
jn: prima
ik weet niet waarom ik ja zei maar ik heb weinig vrienden dus dit is mischien wel goed voor me ik ben wel een beetje nerveus. het is al 4 uur wajow heb ik zo lang geslapen? ik sleep mezelf uit bed en ga op het balkon zitten en pak me pakje peuken deruit. ik steek er eentje op en neem der een lange trek van en laat de rook even in me longen hangen dan blaas ik het uit daarna nog een trek vervolgd door nog een peuk en nog een. Na een tijdje stond ik toch op het werd even zwart voor me ogen maar niet voor lang ik loop naar me kast en pak me joggingpak en loop naar beneden. 'goeimorgen of goeimiddag we gaan bijna avondeten' zegt roaul lacherig. 'ik eet niet mee ga met een oude vriendin eten bij het cafetje om de hoek.' zeg ik. 'oh gezellig!' zegt roaul. ik pak me tas en ik besluit te gaan ik wacht voor het cafetje op rosa. Opeens zie ik een grote groep aankomen met scooters. 'he dikke je dacht toch niet echt dat ik het wou goedmaken' zegt Rosa. Voordat ik het weet voel ik een harde klap op me gezicht ik val op de grond en voel iemand keihard tegen me buik en hoofd aanschoppen. 'kap.. alsje.blieft.'krijg ik er nog net uit. opeens stopt het zouden ze geluisterd hebben ik hoor stemmen ik hoor matt en miel. 'BLIJF MET JE POTEN VAN JN AF OF IK SLA JE HELEMAAL KOPOT' hoor ik matt schreeuwen. daarna hoor ik een paar klappen en hoor scooters wegrijden. 'jn jn gaatie wel?' hoor ik miel zeggen. ik voel twee armen om me heen gaan.
JE LEEST
Red me..
General FictionJn is het zusje van robbie en komt door problemen thuis bij de bankzitters te wonen alleen ze heeft het nogal moeilijk waardoor ze uiteindelijk zm pleegt en de jongens de verkeerde kant op gaan vooral matthy heeft het erg zwaar met deze dood komt he...